مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

صنعت پتروشیمی توان محدودی برای اشتغالزایی دارد

صنعت پتروشیمی توان محدودی برای اشتغالزایی دارد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مدیرعامل تاپیکو درباره این ادعا که با یک میلیون تن محصول پتروشیمی می توان 200 هزار شغل ایجاد کرد گفت: به ازای هر میلیون تن تولید، برای 400 نفر به طور مستقیم و 2000 نفر به طور غیر مستقیم می‌توان شغل ایجاد کرد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن اتوماتیک در سراسر ایران

به گزارش شانا به نقل از خبرگزاری‎ها، محمد حسن پیوندی تاکید کرد: به ازای تولید هر یک میلیون تن محصول پتروشیمی، به طور مستقیم می‌توان برای ۴۰۰ نفر و به صورت غیرمستقیم برای حداکثر چهار برابر این مقدار، یعنی  هزار و 600 تا دو هزار نفر اشتغالزایی کرد.

وی در باره نقش دولت در صنعت با تاکید بر این‎که «بر اساس قانون دولت اجازه سرمایه گذاری جدید در پتروشیمی را ندارد، گفت: دولت مجاز (نه مکلف) است که تا ۲۰ درصد در صنعت پتروشیمی سهم داشته باشد.

شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) با اشاره به این‌که «دولت بیشتر نقش حمایتی دارد»، در باره کمک‌های دولت به صنعت پتروشیمی، اظهار کرد: دولت به وسیله صندوق توسعه ملی می‌تواند به توسعه صنعت پتروشیمی کمک کند.

با توجه به ظرفیت اشتغال‌زایی صنعت پتروشیمی، صنعتی که توان محدودی برای ایجاد اشتغال دارد، وعده کاندیدای ریاست‌ جمهوری بیشتر شبیه تلاش برای خرید رای پنج میلیون بیکار، بدون توجه به تبعات وعده‌ها پس از انتخابات، است.

این کاندیدای ریاست جمهوری وعده داده است که به ازای هر یک میلیون تن ظرفیت تولید، ۲۰۰ هزار شغل مستقیم و ۴۰۰ هزار شغل به صورت غیرمستقیم ایجاد می‌شود.




این مطلب مفید بود ؟
4 0