مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

مردم باهوش هستند، بهتر است در ارائه آمار و ارقام دقت کنید

مردم باهوش هستند، بهتر است در ارائه آمار و ارقام دقت کنید

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، وزیرنفت ضمن برحذر داشتن از بزرگ‌نمایی و کوچک نمایی کردن، گفت: مردم باهوش هستند و بهتر است در ارائه آمار و ارقام دقت شود.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت بهران در سراسر ایران

به گزارش شانا، مهندس بیژن زنگنه امروز (پنجشنبه، 14 اردیبهشت ماه) در حاشیه بازدید از پتروشیمی گچساران در جمع خبرنگاران با بیان این که این پتروشیمی در یکسال و نیم گذشته فعال شده و پیشرفت فیزیکی آن 34 تا 35 درصد است، افزود: این واحد پتروشیمی با ظرفیت یک میلیون تن، اتان را به اتیلن تبدیل می‌کند.

وی با بیان این که بر اساس قولی که داده شده این پتروشیمی اواخر سال 97 به پایان می رسد، تصریح کرد: این واحد عظیمی است که درجهت ایجاد ارزش افزوده و تکمیل زنجیره تولید مهم است.

به گفته زنگنه، خوراک این واحد پتروشیمی قرار است از پالایشگاه بیدبلند تامین شود که در منطقه بهبهان است.

زنگنه ادامه داد: یک میلیون تن اتیلنی که در این مجتمع پتروشیمی تولید می شود در واقع با اتصال به خط اتیلن غرب، خوراک چهار واحد 300 هزار تنی اتیلن را تامین می کند که یکی از آنها پتروشیمی دهدشت است.

وزیر نفت درباره این که این روزها بحث‌ها درباره اشتغال در پتروشیمی داغ است، نظر شما در این باره چیست، اظهار کرد: هر چیزی به اندازه خودش اهمیت دارد اگر چیزی را بزرگ کنیم خلاف کردیم، زیرا مردم ما بسیار فرق کردند و درکشان بالا رفته و عدد و رقم را متوجه می شوند و نباید اعداد و رقمی گفته شود که مردم فکر می کنند گولشان می زنیم.

وی افزود: همچنین نباید کوچک نمایی کنیم، دولت تاکنون با این روبرو بوده که هر کاری کرده می گویند اینگونه نیست که شما کردید. ما 11 فاز پارس جنوبی را وارد مدار تولید کردیم می گویند اصلا درست نیست و کاری نشد، یا پالایشگاه ستاره خلیج فارس که فاز یک آن وارد مدار تولید شد وقتی آقای رئیس جمهوری می خواستند بیایند برای افتتاح گفتند کاری نکردید، می‌خواهید رئیس جمهوری را به زمین صاف ببرید، حالا که افتتاح شد می گویند شما این کار را نکردید، قبلی‌ها انجام دادند.

 زنگنه تصریح کرد: صنعت پتروشیمی ثروت ایجاد می کند، اشتغال هم ایجاد می کند در زنجیره پایین دستی، مثلا در این واحد یک میلیون تنی در اوج 6 تا 7 هزار نفر احتمالا کار می کنند و پس از بهره برداری تا 600 نفر در آن مشغول هستند، در زنجیره پایین دستی هم در بالاترین حالت با تکمیل همه زنجیره پایین دستی، بازهم اشتغال به 20 هزار نفر برای یک میلیون تن نمی رسد. یک اعداد نجومی می گویند که دیروز گفتم از نجومی گذشته و فوق نجومی شده است، کسی این رقم‌ها را باور نمی‌کند و فکر می کنم دقت بشود بهتر است.



این مطلب مفید بود ؟
9 3