مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

خلاقیت و نوآوری در صنعت نفت با جشنوارۀ پژوهش و فناوری نفت نهادینه شد

خلاقیت و نوآوری در صنعت نفت با جشنوارۀ پژوهش و فناوری نفت نهادینه شد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی پالایش و پخش ایران برگزاری جشنواره پژوهش و فناوری صنعت نفت را زمینه ساز نهادینه کردن خلاقیت، نوآوری و پژوهش در سازمان‌ها ارزیابی کرد. علی شیرازی‌زاده در گفت‌وگو با شانا، با اشاره به جایگاه نوپای پژوهش در صنعت کشور گفت: برگزاری جشنواره پژوهش و فناوری صنعت نفت، انگیزۀ مهمی برای انجام فعالیت‌های پژوهشی است تا سازمان‎ها به سمت پویایی هرچه بیشتر سوق یابند.

وی افزود: برگزاری جشنوارۀ پژوهش و فناوری نشانه توجه به مقولۀ پژوهش اعم از تحقیقات بنیادین و فناورانه بوده که سر منشا ایجاد رقابت در حوزۀ پژوهشی می‌شود.

مدیریت پژوهش وفناوری شرکت ملی پالایش و پخش ایران با اشاره به روند تغییر سیاست‌های پژوهشی وزارت نفت و بالطبع مجموعۀ پژوهش شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‎های نفتی گفت: پارسال پنج تفاهم‎نامه میان شرکت ملی پالایش و پخش و دانشگاه‌ها امضا شده است تا پنج فناوری و دانش فنی مورد استفاده در پالایشگاه‌های کشور در مراکز تحقیقاتی دانشگاه‌ها و سرانجام به شکل انستیتو پایه‌ریزی شود تا از این طریق زمینه‌ای برای پاسخگویی به نیازهای صنعت از طریق دانشگاه‌ها فراهم شود.

شیرازی‌زاده فعالیت‌های دانشگاه‌ها در حوزۀ پایین دستی به‎ویژه پالایشی را تجربه‌ای نوین دانست و افزود: زمینه برای تدوین برنامه‌های بلند مدت پنجساله با دانشگاه‌ها برای تدوین دانش فنی فرآیند و ساخت کاتالیست فراهم شده است که در این میان دانشگاه‌ها ملزم به همکاری با دیگر دانشگاه‎ها و شرکت‌های داخلی و خارجی دارای تجربه در این زمینه شده‌اند.

وی از دو پروژه مطالعاتی مشترک با پژوهشگاه صنعت نفت خبر داد و گفت: مطالعات برای ساخت کاتالیست هیدروکراکینگ و کاتالیست‌های RCD در حال انجام است که کاتالیست RCD در فرایند پیش تصفیه ته مانده  و یا نفت کوره و سپس ارتقای ‌کیفی آن به محصولات با ارزش‌تر در فرآیندهای شکست همچون RFCC کاربری دارد. با توجه به سیاست‎گذاری‌های اخیر در کاهش میزان ته مانده‌های سنگین نفتی در پالایشگاه‌ها، امیدواریم که پس از فعالیت‌های پژوهشی و فناورانه مرتبط، آن را در کشور تجاری‌سازی و بومی کنیم.

مدیریت پژوهش و فناوری شرکت ملی پالایش و پخش ایران، بهینه سازی مصرف و مدیریت انرژی و مسائل مرتبط با مهندسی کربن را به عنوان سر فصل های تحقیقات زیست محیطی مطرح و آن را از مسائل محوری نوین پژوهشی برشمرد و گفت: شرکت‌های دانش بنیان باید در این مسائل قوی‌تر عمل کنند.

شیرازی‌زاده دیگرفعالیت‌های مجموعۀ پژوهش و فناوری شرکت ملی پالایش و پخش ایران را حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی در موضوع‌های فرآیندی، کاتالیستی، محیط زیستی و منابع انسانی و انتشار مجلۀ علمی ترویجی «فرآیند نو» عنوان کرد.

بر اساس این گزارش، هفتمین دوره جشنواره پژوهش و فناوری صنعت نفت، نیمه نخست دی ماه امسال در شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران برگزار می شود. این جشنواره ٦ دوره متوالی برگزار شده است و تنها در سال ٩٤ به دلیل تقارن با همایش «صنعت نفت دانش بنیان؛ تبلور اجرای سیاست‎های اقتصاد مقاومتی» برگزار نشد. به این ترتیب امسال به طور مشترک از برترین‎های پژوهش و فناوری سال‎های ٩٣ و ٩٤ قدردانی می‎شود.

امسال از برگزیدگان در ٢ حوزه فنی و علوم انسانی قدردانی مشتمل بر بخش حقیقی (فناوران برتر، پژوهشگران برتر، مدیر پژوهشی برتر، رئیس پژوهشی برتر و کارشناسان پژوهشی برتر) و در بخش حقوقی (پروژه های پژوهشی برتر و مرکز تحقیقاتی برتر) قدردانی می‎شود.


این مطلب مفید بود ؟
9 2