مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

بنزین یورو4 در 40 شهر ایران توزیع می‌شود

بنزین یورو4 در 40 شهر ایران توزیع می‌شود

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به این‌که هم اکنون در ۴۰ شهر ایران بنزین یورو۴ توزیع می‌شود، گفت: بعد از اجرای برنامه‌هایی مانند توزیع بنزین یورو۴ و حذف سوخت تولیدی پتروشیمی‌ها، مشخص شد که روند بیماری‌های منتسب به آلودگی هوا رو به کاهش است.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن شل در سراسر ایران

به گزارش شانا، معصومه ابتکار امروز (چهارشنبه، 13 اردیبهشت‌ماه) در بیستمین همایش روز جهانی آسم که در بیمارستان امام خمینی (ره) برگزار شد به برنامه جامع کاهش آلودگی هوا اشاره کرد و گفت: برنامه جامع کاهش آلودگی هوا در سال ۷۹ تصویب شد، متاسفانه در سال ۷۴ وقفه‌ای در این برنامه اتفاق افتاد و ما مجددا از سال ۹۲ رسیدگی به این طرح را در اولویت کار خود قرار دادیم.

وی با بیان این‌که قرار بود بر اساس برنامه جامع کاهش آلودگی هوا از سال ۸۴ تا سال ۸۶ استاندارد سوخت به یورو۴ ارتقا یابد، افزود: متاسفانه در مقطعی به دلیل تحریم‌ها اقدام به تولید بنزین به منظور خودکفایی کردند که بنزن زیادی داشت و این میزان در هوای کلان‌شهرها بالاتر از حد استاندارد بود، از سال ۹۲ دوباره برنامه جامع کاهش آلودگی هوا را بازنگری کردیم و بر اساس این برنامه توانسته‌ایم حدود مجاز معاینه فنی را اصلاح کنیم و سن معاینه فنی را از پنج به چهار سال کاهش دهیم، پالایشگاه‌ها را به استفاده از سوخت یورو۴ و نیروگاه‌های کشور را به استفاده از گاز طبیعی ملزم کنیم.

ابتکار با اشاره به این‌که سال ۹۲، ۴۵ درصد از نیروگاه‌ها مازوت مصرف می‌کردند، تصریح کرد: این میزان در سال ۹۵ به 8 درصد رسید و امیدواریم که در سال ۹۶ به صفر کاهش پیدا کند.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به این‌که هم اکنون در ۴۰ شهر ایران بنزین یورو۴ توزیع می‌شود، عنوان کرد: امیدواریم با افتتاح پالایشگاه ستاره خلیج فارس توزیع بنزین یورو۴ به تدریج به همه شهرها گسترش یابد، بعد از اجرای برنامه‌هایی مانند توزیع بنزین یورو۴ و حذف سوخت تولیدی پتروشیمی‌ها، وزارت بهداشت مطالعاتی را انجام داد و مشخص شد که روند بیماری‌های منتسب به آلودگی هوا رو به کاهش است.

وی با اشاره به این‌که سوخت مازوت را از 2 نیروگاه اصفهان حذف کردیم گفت: در سال ۹۵ در اصفهان ۲۸۷ روز سالم داشتیم، همچنین در سال ۹۵ شیراز هیچ روز ناسالمی نداشت.

ابتکار با اشاره به این‌که در تهران سه میلیون موتورسیکلت در حال تردد هستند، افزود: از این تعداد، 2 میلیون موتورسیکلت هنوز کاربراتوری هستند، تهران در سال ۹۲، ۲۰۵ روز هوای سالم و پاک داشت و این عدد در سال ۹۵ به ۲۷۷ روز ارتقا یافت.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به این‌که مشکل اصلی اهواز گرد و غباری است که عمدتا از عراق و عربستان سعودی می‌آید، تصریح کرد: تقریبا بین ۲۰ تا ۳۰ درصد کانون‌های گرد و غبار، داخلی و بین ۶۰ تا ۷۰ درصد آن خارجی است، کشور عراق 8 میلیون هکتار کانون گرد و غبار و ناحیه جنوبی خوزستان ۴۰ هزار هکتار کانون فوق بحرانی گرد و غبار دارد.



این مطلب مفید بود ؟
0 2