مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

ایران صاحب دانش فنی تولید غشای اولترافیلتراسیون در مقیاس نیمه صنعتی شد

ایران صاحب دانش فنی تولید غشای اولترافیلتراسیون در مقیاس نیمه صنعتی شد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، با اجرای پروژه‌های پژوهشی فناور محور در حوزه ساخت غشا در پژوهشکده توسعه فناوری‌های شیمیایی، پلیمری و پتروشیمی، پژوهشگاه صنعت نفت در زمره صاحبان دانش فنی ساخت پیوسته غشا اولترافیلتراسیون در مقیاس نیمه صنعتی قرار گرفت.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با گریس گرافیت در سراسر ایران

به گزارش شانا، با راه‌اندازی سامانه ساخت غشای پیوسته و کسب دانش فنی فرمولاسیون غشاهای اولترافیلتراسیون،امکان تولید رول‌های غشایی با عرض 50 سانتی‌متر و نرخ تولید 15 متر بر دقیقه با کاربری‌های پیش تصفیه سیستم اسمز معکوس، بیوراکتور غشایی و تصفیه و بازیافت پساب‌های صنعتی و زیرلایه غشاهای جداسازی گاز در پژوهشگاه صنعت نفت فراهم شده است.

نخستین محصول فناورانه این طرح، ساخت نخستین مدول بومی حلزونی 2521 در سیستم شیرین‌سازی آب (UF/RO) است که با همکاری شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی در قالب تفاهم نامه در حوزه فعالیت های غشایی انجام پذیرفته و چشم‌انداز ادامه این طرح، تولید غشا با عرض یک متر و ساخت ماژول صنعتی فیلتراسیون غشایی در ابعاد 8040 و 4040 است.

بر اساس گزارش پژوهشگاه صنعت نفت، سامانه‌های غشایی دارای ویژگی‌های بارزی مانند گزینش‌پذیری بالا، مصرف پایین انرژی، هزینه نصب و راه‌اندازی پایین، هزینه عملیاتی اندک و امکان ایجاد سطح بالا در حجم اندک هستند و علاوه بر این، نقش گسترده‌ای در بسیاری از صنایع مختلف برای جداسازی، تغلیظ، خالص‌سازی و یا فرآوری نهایی محصول تولیدی دارند.

فرآیندهای جداسازی گاز (GS)، میکروفیلتراسیون (MF)، اولترافیلتراسیون (UF)، اسمز معکوس (RO) و تراوش تبخیری (PV) را می‌توان از جمله شناخته‌شده‌ترین حوزه‌های غشایی معرفی کرد که در مجتمع‌های پتروشیمی و پالایشگاه‌های نفت و گاز کشور قابل استفاده هستند.



این مطلب مفید بود ؟
7 1