مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

فازهای 2 و 3 پالایشگاه ستاره خلیج فارس امسال راه‌اندازی می‌شود

فازهای 2 و 3 پالایشگاه ستاره خلیج فارس امسال راه‌اندازی می‌شود

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مدیرعامل سرمایه گذاری نفت و گاز تامین گفت: فازهای 2 و 3 پالایشگاه ستاره خلیج فارس تا پایان امسال راه اندازی می شود، بیشتر تجهیزات مورد نیاز این فازها نیز خریداری و وارد کشور شده است.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن شل در سراسر ایران

به گزارش شانا، محمد حسن پیوندی، مدیرعامل سرمایه گذاری نفت و گاز تامین (تاپیکو)، امروز (سه‌شنبه، 12 اردیبهشت‌ماه) در یک نشست خبری به موضوع ساخت پالایشگاه ستاره خلیج فارس اشاره کرد و گفت: این پالایشگاه، پروژه‌ای ملی به شمار می‌رود که افزون بر افزایش تولید بنزین یورو 4، کشور را از واردات این فرآورده بی‌نیاز می‌کند.

وی به مصرف روزانه 360 هزار بشکه میعانات گازی در پالایشگاه ستاره خلیج فارس اشاره کرد و افزود: بازار میعانات گازی در دنیا محدود است و ما نیز باید تلاش کنیم تا به سراغ تبدیل آن به محصولات با ارزش‌تر باشیم، شرکت‌هایی که میعانات گازی از ما خریداری می‌کردند، آن‌را به بنزین و یا محصول پتروشیمی تبدیل می‌کردند و دوباره آن‌را به ما می‌فروختند.

پیوندی با بیان این‌که پالایشگاه ستاره خلیج فارس روزانه میعانات گازی 9 فاز پارس جنوبی را مصرف خواهد کرد، گفت: روزانه 25 میلیون مترمکعب گاز و 40 هزار بشکه میعانات گازی از هر فاز پارس جنوبی تولید می‌شود، با تکمیل همه فازهای پارس جنوبی، میزان تولید میعانات گازی از این میدان به روزانه یک میلیون بشکه افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل سرمایه گذاری نفت و گاز تامین تصریح کرد: از ویژگی‌های پالایشگاه ستاره خلیج فارس این است که محصولات سنگین و دارای ارزش پایین مانند قیر در این پالایشگاه تولید نمی‌شود، همچنین از تجربه ساخت پالایشگاه ستاره خلیج فارس باید برای نوسازی و بهسازی کیفیت دیگر پالایشگاه‌های کشور استفاده کرد.

وی به نقش ساخت پالایشگاه‌ها برای جلوگیری از خام فروشی در کشور اشاره و عنوان کرد: در نظر داریم توسعه دیگر پالایشگاه‌های میعانات گازی مانند پالایشگاه‌های سیراف را نیز شتاب داده و فرآورده‌های با کیفیت‌تری مانند بنزین یورو5 و پتروشیمی تولید کنیم.

پیوندی گفت: سرمایه گذاری نفت و گاز تامین (تاپیکو) در نظر دارند با توسعه واحدهای پالایشی و تولید بنزین، به عنوان یک برند وارد عرصه توزیع بنزین در کشور نیز شود.



این مطلب مفید بود ؟
0 1