مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

میزان بنزن هوای تهران در سال‌های 89 و 90 بیش از 1000 ppb بود

میزان بنزن هوای تهران در سال‌های 89 و 90 بیش از 1000 ppb بود

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، معاون سازمان حفاظت محیط زیست با بیان این‌که در سال ۹۲، ۱۶۰ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و همه گروه‌ها داشتیم، گفت: در سال‌های ۸۹ و ۹۰ در بخش‌های شمال تهران غلظت آلاینده بنزن در هوا که ماده ای سرطانزاست، بیش از ۱۰۰۰ PPB اندازه گیری شد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن کاسترول در سراسر ایران

به گزارش شانا، سعید متصدی، معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست، در تشریح دستاوردهای دولت یازدهم در حوزه بهبود کیفیت هوا گفت: در سال ۹۲ و در زمان آغاز دولت یازدهم کلان‌شهرها مشکلات بسیاری در حوزه آلودگی هوا داشتند و تهران شاهد تعداد زیاد روزهای آلوده بود.

وی با بیان این‌که در سال ۹۲، ۱۶۰ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و همه گروه‌ها داشتیم، افزود: آلاینده‌های سمی از جمله ازن، ترکیبات ازوته، ترکیبات گوگردی، مونوکسیدکربن و ذرات معلق به طور مرتب پایش و اندازه گیری می‌شود که بر اساس وجود این آلاینده‌ها سال ۹۲، ۱۶۰ روز ناسالم داشت.

متصدی با اشاره به این‌که در سال ۹۲ با یک آلاینده سمی به نام بنزن نیز در هوا روبرو بودیم، تصریح کرد: غلظت آلاینده بنزن باید طبق استاندارد جهانی زیر پنج PPB باشد، اما در تهران بالای ۳۰۰ PPB بود، حتی در سال‌های ۸۹ و ۹۰ در بخش‌های شمال تهران غلظت این آلاینده بیش از ۱۰۰۰ PPB اندازه گیری شد، این آلاینده رنگ، بو و مزه ندارد، بنابراین به هنگام تنفس اصلا حس نمی‌شود، اما سرطان‎زاست.

معاون سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به این‌که از سال ۸۹ دولت قبل به استفاده از بنزین پتروشیمی مبادرت کرده بود، گفت: ۵۰ درصد از ترکیب این بنزین را آلاینده بنزن تشکیل می‌داد که بر اساس اطلاعات موسسه بین‌المللی سرطان‌شناسی، بنزن به‌ طور قطع سرطان‌زاست، در سال ۹۲ بنزن را اندازه گیری کردیم و اولین اقدام دولت در جهت بهبود کیفیت هوا،حذف سوخت تولیدی پتروشیمی‌ها بود.

وی با بیان این‌که در آن مقطع ۱۰ میلیون لیتر بنزین پتروشیمی در کشور توزیع می‌شد، عنوان کرد: عده‌ای معتقدند این بنزین در تهران توزیع نمی‌شد، باید به این افراد اینطور پاسخ داد که مگر باید بین شهروندان تهران با سایر شهروندان تفاوتی قائل شد؟ برای این افراد متاسف هستم که اینطور در مورد مردم فکر می‌کنند، از سال ۹۲ اجازه تولید و مصرف سوخت تولیدی پتروشیمی‌ها را ندادیم و تا امروز هیچ‌گونه مجوزی برای توزیع مجدد این بنزین صادر نشده است.

متصدی با تاکید بر این‌که افزایش سرطان‌ها در ایران ناشی از مصرف این نوع سوخت در سال‌های گذشته بوده است، افزود: طی سه سال اخیر کیفیت بنزین را از یورو۱ و یورو۲ به یورو۴ ارتقا دادیم که با راه‌اندازی پالایشگاه ستاره خلیج فارس، واردات بنزین نیز به طور کامل حذف خواهد شد.

معاون سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به این‌که بنزین یورو۴ هم اکنون در هشت کلان‌شهر و تعداد دیگری از شهرها توزیع می‌شود، تصریح کرد: دولت یازدهم در توزیع سوخت و حذف سوخت تولیدی پتروشیمی‌ها با وجود مشکلات در پالایشگاه‌ها و تحریم‌ها با جدیت عمل کرده است، هم اکنون غلظت بنزن به زیر ۳۰ PPB رسیده که امیدواریم با اجرای طرح کهاب این میزان را به حد استاندارد برسانیم.

وی با بیان این‌که در دوران اصلاحات برای هشت کلان‌شهر کشور برنامه جامع آلودگی هوا داشتیم، عنوان کرد: در دولت یازدهم راهکارهای کاهش آلودگی هوای کشور را به تصویب رساندیم، این راهکارها در اردیبهشت ماه سال ۹۳ به تصویب دولت رسید که شامل ۹ محور اساسی و ۴۷ فعالیت زیرمجموعه این محورهاست که حذف بنزین پتروشیمی زیرمجموعه محور سوخت بود.



این مطلب مفید بود ؟
3 2