مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

پالایشگاه ستاره خلیج فارس به همت متخصصان داخلی راه اندازی شد

پالایشگاه ستاره خلیج فارس به همت متخصصان داخلی راه اندازی شد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مرحله حساس راه اندازی فاز نخست پالایشگاه ستاره خلیج فارس به همت توان و تخصص متخصصان ایرانی انجام شد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن دنده در سراسر ایران

به گزارش شانا، مهرداد داودی، مسئول راه اندازی و بهره برداری از پالایشگاه ستاره خلیج فارس گفت: ایران در راه‎اندازی این فاز نخست تولید بنزین پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس خودکفا عمل کرد.

وی افزود: با توجه به گستردگی حوزه‌های کاری و پیچیدگی تأسیسات و تجهیزات، یکی از حساس‌ترین مراحل در اجرای زنجیره EPCC پروژه‎ها، عملیات راه‎اندازی محسوب می شود.

به گفته مدیرعامل شرکت اویکو، با آغاز عملیات راه اندازی، حیات در شریان واحدها جریان می‌یابد و حاصل همه تلاش‎ها و پیگیری‎های مراحل طراحی، خرید، ساخت و نصب در این فاز متبلور می‌شود.

داوودی با بیان اینکه حدود 1400 نیروی این شرکت از پارسال به منظور راه اندازی این طرح در محل پالایشگاه ستاره خلیج فارس مستقر شده‎اند،تصریح کرد: شرکت اویکو با اتکا به توان متخصصان داخلی و تجربه ارزنده آنها اقدام به راه اندازی واحدهای تاسیسات جانبی و فرآیندی این پروژه ملی کرده است.

وی ادامه داد: این تعداد نیرو برای نظارت بر تست‌های پیش راه اندازی، انجام تست‌های راه اندازی و عملیات استارت‌آپ و بهره برداری در شرکت حضور داشته اند.

به گفته وی، یکی از مهم ترین طرح های وزارت نفت، احداث بزرگترین و نخستین پالایشگاه تولید بنزین تحت عنوان «پالایشگاه ستاره خلیج فارس» است که در آن میعانات گازی تبدیل به بنزین و دیگر فرآورده‎های نفتی می‌شود.

شرکت اویکو نیز پیش از این در راه اندازی پروژه‎های NGL سیری، فازهای 17 ،18، 20 و 21 پارس جنوبی فعال بوده است.

به گزارش شانا، با بهره‌برداری از پالایشگاه ستاره خلیج فارس، ایران از نظر تولید بنزین و گازوئیل خودکفا می‌شود، به طوری که با راه اندازی کامل این پالایشگاه روزانه 360 هزار بشکه معیانات گازی از طریق خط لوله از عسلویه به این پالایشگاه منتقل شده و بدین ترتیب روزانه 27 میلیون لیتر بنزین معمولی (یورو 4)، 9 میلیون لیتر بنزین سوپر، 14 میلیون لیتر گازوییل و سه میلیون و 370 هزار لیتر سوخت جت به میزان تولیدات نفتی کشور اضافه می شود.

خوراک مورد نیاز این پالایشگاه نیز از طریق یک خط لوله به طول بیش از ۴۸۵ کیلومتر از پالایشگاه‌های گازی عسلویه تامین می شود.



این مطلب مفید بود ؟
7 1