مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

فرهنگ تجاری‎سازی یافته‎های پژوهشی در نفت باید ارتقا یابد

فرهنگ تجاری‎سازی یافته‎های پژوهشی در نفت باید ارتقا یابد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، معاون فناوری و روابط بین‌الملل پژوهشگاه صنعت نفت بر ضرورت ارتقای فرهنگ تجاری‎سازی یافته‎های پژوهشی در این صنعت تاکید و برگزاری جشنواره پژوهش و فناوری صنعت نفت را در این زمینه موثر عنوان کرد.

منصور بزمی در گفت‎وگو با خبرنگار شانا، با اشاره به نزدیکی هفتمین دوره جشنواره پژوهش و فناوری صنعت نفت، این جشنواره را فرصت مغتنمی برای جهت‌گیری فعالیت‌های پژوهشی در مسیر مأموریت‎ها، راهبردها و اولویت‌های پژوهشی وزارت نفت دانست.

وی گفت: با ارج نهادن به امر پژوهش و فناوری و تجلیل از فعالان برتر این حوزه، این جشنواره می تواند در مسیر نهادینه کردن امر پژوهش و فناوری، بسترسازی و ارتقا فرهنگ تجاری‌‌سازی یافته‌های پژوهشی و در نهایت تولید ثروت از علم گام بر‌دارد.

معاون فناوری و روابط بین‌الملل پژوهشگاه صنعت نفت ادامه داد: پژوهشگران بسیاری سال‌ها با تلاش در آزمایشگاه‌ها و واحد‌های نیمه‌صنعتی با انجام سلسله پروژه‌های منسجم در راه دستیابی به دستاورد‌های پژوهشی و فناورانه تلاش کرده‎اند تا نقش خود را در صنعت نفت به خوبی ایفا کنند و این موضوع در فضایی اتفاق می‌افتد که پژوهش‌های انجام شده در صنعت نفت برای حل معضل صنعت و توسعه فناوری‌های مورد نیاز آن تعریف و دنبال می‌شود.

به گفته وی، پژوهشگاه صنعت نفت با شرکت 21 داوطلب در حوزه‌های گوناگون، پژوهشگران، فناوران، کارشناسان پژوهشی، پروژه‌های پژوهشی و مرکز پژوهشی برتر همچون سنوات گذشته فعال‌ترین سازمان در این عرصه بوده است.

معاون فناوری و روابط بین‌الملل پژوهشگاه صنعت نفت با بیان این که پژوهش در نفت در ارزش‌آفرینی مستمر برای ذینفعان با توسعه فناوری‌ و ارائه راهکارهای فناورانه تعریف می‌شود، افزود: توجه به امر پژوهش در صنعت نفت زمانی اهمیت دو‌چندان می‌یابد که سازمان پژوهشی بتواند از مراحل ایجاد ایده و تفکر خلاقانه و تعریف مفهوم فناوری، طراحی و پیاده‎سازی تا ارزیابی و اصلاح در مسیر بهبود مستمر با ارائه راهکارهای فناورانه نقشی برجسته ایفا کند.

بزمی گفت: بدیهی است که غنای چنین جشنواره‌هایی وابسته به رصد و بروز‌رسانی شاخص‌هایی همچون ایجاد تفکر خلاقانه و توسعه فناوری و افزون بر آن لحاظ هر یک از بازخوردهای محصول فناورانه در مسیر تجاری‌سازی در هر یک از دستاورد‌های منتخب جشنواره است.

وی یادآور شد: از آنجا که منتخبان جشنواره پژوهش و فناوری صنعت نفت در سه دسته نیروی انسانی فرهیخته، پروژه‌های پژوهشی منتخب و مراکز پژوهشی برتر معرفی می‌شوند، تلاش به منظور حمایت مضاعف با نگرش برنامه‌ریزی کارآمد نیروی انسانی در سازمان‌های پژوهشی، ارزش‌آفرینی برای پروژه‌های پژوهشی، تلاش برای ارتقا مراکز پژوهشی برتر در عرصه جهانی و همچنین ترویج کارگروهی و قدر‌دانی از تیم‌های پژوهشی می‎تواند در اولویت‌های آینده جشنواره پژوهش و فناوری صنعت نفت قرار گیرد.



این مطلب مفید بود ؟
2 2