مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

به ازای هر یک میلیون تن حداکثر 16 هزار شغل ایجاد می‎شود

به ازای هر یک میلیون تن حداکثر 16 هزار شغل ایجاد می‎شود

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، رئیس دفتر توسعه صنایع پایین دستی شرکت ملی صنایع پتروشیمی عنوان کرد: براساس شاخص‌های روزآمد شده، ظرفیت میانگین اشتغال‌زایی کل زنجیره صنعت پتروشیمی، امروزه حداکثر در حدود 16 هزار نفر اشتغال به ازای هر یک میلیون تن ظرفیت جدید است.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن حرارتی در سراسر ایران

به گزارش شانا، رضا محتشمی پور با ارائه توضیحی به ادعای ایجاد ۲۰۰ هزار شغل در صنایع پتروشیمی به ازای هر یک میلیون تن واکنش نشان داد.

وی گفت: ظرفیت ایجاد اشتغال مندرج در نامه (که در برخی رسانه‎ها مبنی بر ایجاد 200 هزار اشتغال در هر یک میلیون تن) مربوط به مصرف صنعت پلیمر است و نه ایجاد ظرفیت در صنعت پتروشیمی. کل پلیمر تولید شده در کشور بالغ بر 6 میلیون تن از 51 میلیون تن تولید صنعت پتروشیمی در سال 95 را تشکیل می‌دهد و مابقی اجزاء سبد تولیدات صنعت، سطح اشتغال بسیار پایینتری دارند.

رئیس دفتر توسعه صنایع پایین دستی شرکت ملی صنایع پتروشیمی افزود: با فرض شاخص مورد اشاره در نامه یادشده برای سه بخش صنایع مادر صنایع میانی، شیمیایی و پلیمری بصورت جداگانه پتروشیمی (از واحد مادر تا صنایع کوچک) اشتغالزایی برای هر یک میلیون تن ظرفیت جدید در کل زنجیره صنعت است.

وی تصریح کرد: لازم به اضافه است که با توجه به استفاده نهادهای مختلف و اهمیت یافتن شاخص‌ها بعدا و به کمک کارشناسان محترم مرکز پژوهش‌های مجلس این شاخص‌ها به روز رسانی و تدقیق شد که خصوصاً با توجه به افزایش سطح فناوری و بهره‌وری صنعت نسبت به ظرفیت کاهش معناداری را نشان داد.

رئیس دفتر توسعه صنایع پایین دستی شرکت ملی پتروشیمی ادامه داد: بر اساس شاخص‌های به روز رسانی شده ظرفیت میانگین اشتغال‌زایی کل زنجیره صنعت پتروشیمی امروزه حداکثر حدود 16 هزار نفر اشتغال به ازای هر یک میلیون تن ظرفیت جدید است.

محتشمی پور گفت: هم اکنون از کل محصول به فروش رسیده صنعت پتروشیمی 30 درصد و از محصولات پلیمری 50 درصد آن در داخل کشور به مصرف می‌رسد، که با سرمایه‌گذاری جدید در خطوط تولید، ارتقاء سطح فناوری و توسعه بازار این صنایع امکان افزایش جذب این محصولات در داخل و افزایش سهم اشتغال در صنایع پایین دستی پتروشیمی فراهم می شود.



این مطلب مفید بود ؟
6 1