مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

آثار پسابرجام در پبشبرد اهداف صنعت نفت تشریح شد

آثار پسابرجام در پبشبرد اهداف صنعت نفت تشریح شد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مدیرعامل پیشین شرکت مهندسی و توسعه نفت به تبیین آثار پسابرجام در صنعت نفت پرداخت و گفت: متاسفانه قطعنامه‎های تحریمی، باعث فلج شدن تقریبی این صنعت در دولت‎های نهم و دهم شد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن شل در سراسر ایران

به گزارش به نقل از ایرنا، عبدالرضا حاجی حسین نژاد عنوان کرد: در دولت یازدهم و پیش از امضای برجام (برنامه جامع اقدام مشترک) سعی شد بر اساس امکانات موجود و با یک برنامه ریزی عملی نسبت به جبران عقب ماندگی اقدام شود، که این سیاست به‎طور کامل موفق و نتایج آن قابل تحسین بود؛ پس از برجام و برداشته شدن محدودیت‎ها و زنجیر تحریم‎ها از صنعت نفت کشور، این کوشش‎ها سریعتر و با بازدهی بیشتر ادامه یافت.

وی، سرعت در انجام و اجرای طرح ها و پروژه ها با کیفیت بهتر و قیمت های بسیار کمتر را از نتایج برجام عنوان کرد و گفت: طرح‎های بزرگ توسعه میادین غرب کارون مانند آزادگان شمالی، یادآوران و یاران شمالی در این دولت با پیشرفت قابل توجهی همراه شدند و به بهره برداری رسیدند.

مدیرعامل پیشین شرکت مهندسی و توسعه نفت ادامه داد: پس از اجرای برجام و رفع محدودیت صادرات نفت خام، ایران سعی در پس‎گرفتن جایگاه خود در بازار نفت خام جهان داشت که با یک دیپلماسی موفق نفتی توانست به این مهم دست یابد.

حاجی حسین نژاد افزود: در این شرایط افزایش سریع سطح تولید نفت لازم بود و این امر با تلاش شبانه روزی کارکنان شرکت ملی نفت ایران محقق شد. آنچه اهمیت فراوانی داشت تولید حدود 300 هزار بشکه نفت خام از حوزه غرب کارون بود که توانست کمبودهای تولید را جبران کند. بخشی از این افزایش تولید به علت آغاز تولید نفت در میادین آزادگان شمالی، یاران شمالی و یادآوران بود.

به گفته وی، پیش از استقرار دولت یازدهم میزان تولید نفت خام در میدان‎های غرب کارون کمتر از 50 هزار بشکه در روز بود که تا پایان سال 95 به حدود 300 هزار بشکه در روز رسید.

وی تاکید کرد: با راه اندازی طرح‎های توسعه میدان‎های غرب کارون بخشی از عقب ماندگی برداشت از میدان‎های مشترک جبران شد، به عنوان مثال در میدان نفتی یادآوران برداشت کنونی ایران بیش از کشور عراق است.

حاجی حسین نژاد درباره توسعه میدان گازی مشترک پارس جنوبی نیز اظهار داشت: با استقرار دولت یازدهم، سیاست توسعه تمام فازهای پارس جنوبی به راه اندازی فازهای قابل بهره برداری تغییر یافت که با این تدبیر 10 فاز پارس جنوبی به مرحله بهره برداری و افتتاح رسید. با افتتاح این فازها، ظرفیت تولید گاز از میدان مشترک گازی پارس جنوبی، به سطح تولید فعلی کشور قطر رسیده و عقب ماندگی سال های گذشته جبران شد.

مدیرعامل پیشین شرکت متن درباره هزینه های سنگین سرمایه گذاری تولید هر بشکه نفت در دوران تحریم گفت: با اجرای برجام و تکیه بر توان داخلی، هزینه سرمایه گذاری تولید هر بشکه نفت خام و هزینه حفاری یک حلقه چاه به‎طور قابل توجهی کاهش یافت.

وی تاکید کرد: تکیه بر توان داخلی زمینه ساز رشد و شکوفایی نیروهای داخلی اعم از مهندسان مشاور، پیمانکاران و سازندگان تجهیزات شده است؛ به عنوان مثال در طرح آزادگان جنوبی بعد از خلع ید پیمانکار چینی کلیه مطالعات مهندسی، حفاری، خرید کالا و تجهیزات و اجرای طرح بر عهده مشاوران، پیمانکاران و سازندگان ایرانی قرار گرفته است. این اعتماد به توان داخلی، موجبات افزایش خرید از شرکت های سازنده تجهیزات داخلی را فراهم و زمینه رونق و اشتغال پایدار را در این شرکت‎ها ایجاد کرده است.

حسین نژاد درباره احیای تالاب هورالعظیم در دولت یازدهم نیز گفت: در دولت قبل، برای حفاری چاه ها و نصب تاسیسات سرچاهی، منطقه وسیعی از تالاب هورالعظیم خشک و تغییرات زیادی در اکوسیستم آن منطقه ایجاد شده بود.

وی افزود: این کار افزون بر خسارات فراوان زیست محیطی، سبب تشدید بخشی از گرد و غبار منطقه نیز شده بود. با استقرار دولت جدید، شعار «توسعه با حفظ محیط زیست» مد نظر شرکت ملی نفت ایران قرار گرفت. بر این اساس احیاء تالاب هورالعظیم و آبگیری حوضچه‎هایی که خشک شده بود در دستور کار قرار گرفت و تاکنون حدود 70 درصد مناطق خشک شده احیا شده اند.

کارشناس ارشد صنعت نفت ایران تاکید کرد: بیان توانمندی‎ها و دستاوردهای مثبت، به معنای بی عیب و نقص بودن فعالیت‎ها نبوده و نیست، بلکه آنچه باید مورد قضاوت قرار گیرد، عملکرد در بستر امکانات و شرایط واقعی کشور است.



این مطلب مفید بود ؟
3 2