مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

سهم ایران از بازار واردات نفت ژاپن 6.6 درصدی شد

سهم ایران از بازار واردات نفت ژاپن 6.6 درصدی شد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، در پی افزایش 49 هزار بشکه ای صادرات نفت ایران به ژاپن در ماه اکتبر، سهم ایران از بازار واردات این کشور به 6.6 درصد رسید.

به گزارش خبرنگار شانا، واردات نفت خام ژاپن در ماه اکتبر 2016 با 67 هزار بشکه در روز کاهش (معادل 2 درصد) نسبت به مدت مشابه پارسال به سه میلیون و 55 هزار بشکه در روز رسید.

واردات ژاپن از عربستان در ماه اکتب نسبت به مدت مشابه پارسال 205 هزار بشکه در روز افزایش یافت و به روزانه یک میلیون و 262 هزار بشکه رسید. ریاض با داشتن سهم 41 درصدی از واردات این کشور، مهمترین صادرکننده نفت خام به ژاپن است.

به گزارش مدیریت کل امور اوپک و روابط با مجامع انرژی، صادرات نفت خام امارات‌ متحده‌ عربی در این ماه به ژاپن 9 هزار بشکه در روز، معادل یک درصد، در مقایسه با مدت مشابه پارسال کاهش یافت و به 688 هزار بشکه در روز رسید. امارات‌ متحده‌ عربی با داشتن سهم 23 درصدی از واردات ژاپن در جایگاه دومین صادرکننده نفت خام به این کشور قرار دارد.

سهم قطر از واردات ژاپن 7.2 درصد است. این کشور سومین صادرکننده نفت خام به ژاپن است.

بر اساس گزارش پترولیوم اینتلیجنس ویکلی (PIW)، صادرات نفت خام کویت و ایران به ژاپن به ترتیب در ماه اکتبر 22 و 49 هزار بشکه در روز افزایش یافت و به 214 و 202 هزار بشکه در روز رسید؛ سهم کویت و ایران از واردات ژاپن به ترتیب 7 و 6.6 درصد است.

کویت و ایران به ترتیب چهارمین و پنجمین صادر کننده نفت خام به ژاپن به شمار می‎آیند.

صادرات روسیه به ژاپن در ماه اکتبر 2016 در مقایسه با اکتبر 2015 به میزان 229 هزار بشکه در روز کاهش یافت و به 115 هزار بشکه در روز رسید. این کشور که در اکتبر 2015 در جایگاه سومین صادرکننده نفت خام به ژاپن قرار داشت در ماه اکتبر 2016 با سهم 3.7 درصدی از واردات ژاپن در جایگاه هفتمین صادرکننده به این کشور قرار گرفت.



این مطلب مفید بود ؟
6 0