مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

ستاره برجام درخشید

ستاره برجام درخشید

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، بهره‌برداری از فاز نخست پالایشگاه ستاره خلیج فارس که مصداق عینی اقتصاد مقاومتی، به زودی به بهره برداری کامل می‎رسد و ایران این بار شاهد جشن ملی خودکفایی بنزین خواهد بود.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت fuchs در سراسر ایران

به گزارش شانا محمدحسن پیوندی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) با بیان این‌که این شرکت 49 درصد از سهام  پالایشگاه ستاره خلیج فارس را در اختیار دارد، گفت: با بهره برداری از فاز نخست پالایشگاه ستاره خلیج فارس در چند روز آینده روزانه 12 میلیون لیتر بنزین یورو 4 به ظرفیت تولید بنزین کشور افزوده خواهد شد.

وی افزود: تولید بنزین در فاز نخست پالایشگاه ستاره خلیج فارس حدود یک ماه است که آغاز شده است، اما در 10 روز گذشته کاتالیست مربوط به تبدیل بنزین معمولی به یورو 4 نصب شد که با موفقیت همراه بوده است.

به گفته مدیرعامل تاپیکو، بنزین در پالایشگاه ستاره خلیج فارس هم اکنون با بالاترین استانداردهای روزآمد اروپا در حال تولید است که این یک توفیق زیست محیطی برای کشور به شمار می رود.

پیوندی، این موفقیت را یک پیروزی ملی در سایه برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) دانست که پس از سال‌ها تحریم، با ورود تجهیزات اصلی از مهرماه پارسال با جدیت و پیگیری مهندس زنگنه، وزیر نفت و همه سهامداران به نتیجه رسیده است.

وی ادامه داد: فاز نخست تولید بنزین پالایشگاه ستاره خلیج فارس تا چند روز آینده با حضور رئیس جمهوری به بهره‌برداری رسمی می‌رسد.

به گفته مدیرعامل شرکت تاپیکو، پروژه پالایشگاه ستاره خلیج فارس، از این جهت پروژه ای ملی به شمار می‌آید که میعانات گازی به عنوان یک ماده خام را به بنزین تبدیل می‎کند که این سیاست همسو با اقتصاد مقاومتی است به طوری که نه تنها کشو از واردات بنزین بی نیاز می‌شود بلکه ایران به باشگاه صادرکنندگان این فرآورده راهبردی (بنزین) خواهد پیوست.

پیوندی یادآور شد: پالایشگاه ستاره خلیج فارس با مجموع ظرفیت پالایش روزانه 360 هزار بشکه میعانات گازی ساخته شده است که میعانات گازی معادل 9 فاز پارس جنوبی را مصرف خواهد کرد.

وی اعلام کرد: با بهره برداری از فاز نخست پالایشگاه ستاره خلیج فارس تا چند روز آینده باید شاهد جشن ملی خودکفایی در تامین بنزین مورد نیاز داخل باشیم و مردم آگاه شوند که این موفقیت خیره کننده در سایه برجام به دست آمده است.

پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج‌فارس به عنوان نخستین پالایشگاه طراحی شده بر اساس خوراک میعانات گازی با ظرفیت۳۶۰ هزار بشکه در حال ساخت است.
پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج‌فارس به عنوان نخستین پالایشگاه طراحی شده بر اساس خوراک میعانات گازی با ظرفیت۳۶۰ هزار بشکه در حال ساخت است.

به گزارش شانا، با بهره‌برداری از پالایشگاه ستاره خلیج فارس روزانه ٣٦ میلیون لیتر بنزین یورو ٤ و ۱۴ میلیون لیتر گازوئیل یورو ٥ به ظرفیت تولید فرآورده‌های نفتی کشور اضافه و ایران به صادرکننده این فرآورده بدل می‌شود.

تولید روزانه چهار میلیون لیتر گاز مایع، سه میلیون لیتر سوخت جت و ۱۳۰ تن گوگرد از دیگر محصولات این واحد پالایشی هستند و ظرفیت ذخیره‌سازی فرآورده‌های نفتی این پالایشگاه در حدود ۱۱ میلیون بشکه است.

پالایشگاه میعانات گازی خلیج‌فارس بزرگترین پالایشگاه تولید بنزین کشور است که با بهره‌برداری کامل آن معادل، ٥٥ درصد مجموع تولید سایر پالایشگاه‌های کشور می‌تواند بنزین تولید کند تا مجموع تولید بنزین کشور به بیش از ١٠٠ میلیون لیتر در روز برسد.

ساخت این پالایشگاه با ۷۰۰ هکتار مساحت از سال ۱۳۸۵ آغاز شده است و در صورت تأمین به موقع منابع مالی فاز نخست آن تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.



این مطلب مفید بود ؟
9 1