مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

راهکارهایی برای تسهیل خرید گاز از ایران ایجاد می‎کنیم

راهکارهایی برای تسهیل خرید گاز از ایران ایجاد می‎کنیم

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، وزیر بازرگانی پاکستان گفت: اسلام آباد تلاش دارد راه‌هایی برای تسهیل خرید برق و گاز از ایران پیدا کند.

به گزارش شانا به نقل از ایرنا، خرم دستگیرخان، وزیر بازرگانی پاکستان گفت: طبق تازه ترین اطلاعات دریافتی از بانک مرکزی پاکستان، امیدواریم ظرف چند هفته آینده موانع پیش روی مسیر همکاری‌های بانکی میان 2 کشور برداشته شود، فاصله زیادی تا شروع این همکاری باقی نمانده است.

وی افزود: حدود 2 ماه پیش، هیئت دولت پاکستان موضوع از سرگیری فعالیت کانال‌های بانکی میان 2 کشور را تصویب کرد و متعاقب آن، مذاکراتی در این باره انجام شده  و بانک مرکزی پاکستان به تازگی اعلام کرده که این روزها دیگر روزهای پایانی برای حل مسائل بانکی میان 2 کشور است.

دستگیرخان به سفر چند روز آینده خود به تهران خبر داد و تصریح کرد: ملاقات با مقام‌های ایرانی ذیربط در باره مسائل مهمی از جمله قرارداد تجارت آزاد (FTA) و فعال سازی کانال‌های بانکی بین 2 کشور، از مهم‌ترین اهداف سفر به تهران است، این سفر در مجموع با هدف گسترش همکاری‌های تجاری و اقتصادی میان ایران و پاکستان انجام می‌شود.

وزیر بازرگانی پاکستان با بیان این که در آینده نزدیک انتظار شنیدن خبرهای خوبی درباره فعال شدن کانال‌های بانکی میان 2 کشور داریم، عنوان کرد: تا به این‎جای کار پیشرفت خوبی در خصوص قرارداد تجارت آزاد میان 2 کشور انجام شده و امیدواریم این قرارداد تا پایان سال 2017 میلادی بین ایران و پاکستان نهایی شود، البته زمان یک سال برای نهایی شدن چنین قرارداد مهمی، یک زمان منطقی و قابل قبول است.

وی با اشاره به تاکید سران 2 کشور بر ضرورت افزایش مبادلات تجاری، گفت: به شدت دنبال این هستیم تا طرح پنج سال توسعه اقتصادی میان 2 کشور پیشرفت قابل قبول داشته باشد، می‌خواهم اطمینان بدهم که هرگونه مانعی در برابر امضای قرارداد تجارت آزاد میان ایران و پاکستان به سرعت برطرف خواهد شد.

دستگیرخان افزود: در سفرم به تهران گفت‌وگوهایی نیز در باره همکاری 2 کشور در حوزه انرژی به‌ویژه در زمینه برق که قرار است پاکستان از ایران برای تامین برق بندر گوادر خریداری کند، انجام خواهیم داد، همچنین مایل هستیم واردات برق از ایران را به تمام مناطق مرزی پاکستان با ایران داشته باشیم.

وزیر بازرگانی پاکستان تصریح کرد: گفت‌وگوهایی نیز درباره خط لوله گاز ایران، پاکستان انجام خواهد شد، سعی خواهیم کرده راه‌هایی برای تسهیل خرید برق و گاز از ایران پیدا کنیم.

وی ادامه داد: یکی دیگر از دستورهای اصلی این سفر، گفت‌وگو درخصوص 2 موضوع مهم است که نقش کلیدی در روند همکاری‌های تجاری 2 کشور خواهد داشت، موضوع نخست، حصول توافق درباره به رسمیت شناخته شدن معیارهای استاندارد کیفیت کالا در 2 کشور از سوی یکدیگر است، موضوع دوم که قصد دارم در این سفر مطرح کنم، موضوع همکاری‌های گمرکی 2 کشور است، مسئولان گمرکات باید به‌صورت منظم در تماس و گفت‌وگو باشند و اطلاعات در خصوص تصمیم‌ها و فعالیت‌های گمرکی 2 کشور به طور منظم میان طرف‎ها تبادل شود.

دستگیرخان درباره برنامه سفر خود به تهران عنوان کرد: در این سفر 2 روزه، با محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن، و تجارت و همچنین بازرگانان ایران دیدار خواهد کرد، اما جدای از این دیدار، این آمادگی و تمایل را دارد که با دیگر مسئولان و مقام‌های ذیربط در حوزه همکاری‌های تجاری و اقتصادی 2 کشور دیدار و گفت‌وگو کند، زیرا پاکستان به کسترش همکاری تجاری با ایران اهمیت ویژه‌ای قائل است و زمینه‌های زیادی برای توسعه همکاری‌ها وجود دارد.



این مطلب مفید بود ؟
5 0