مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

سرمایه‌گذاران خارجی نگران بازگشت تحریم‌ها نباشند

سرمایه‌گذاران خارجی نگران بازگشت تحریم‌ها نباشند

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت در باره نگرانی سرمایه‌گذاران در صورت بازگشت دوباره تحریم‌ها علیه ایران گفت: تحریم‌ها عطف به ماسبق نمی‌شوند و در مورد کسب و کارهایی که پیش از تحریم‌ها وجود داشته اعمال نمی‌شود.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن شل در سراسر ایران

به گزارش شانا، امیرحسین زمانی نیا، امروز (شنبه، دوم اردیبهشت ماه) در سیزدهمین همایش بین المللی صنعت پتروشیمی ایران با اشاره به این که جذب سرمایه گذاران خارجی پس از تغییر رییس جمهوری در واشنگتن زیر سوال قرار گرفت، گفت: بی اطمینانی سرمایه گذران در صنعت نفت و گاز مقطعی بوده و مذاکرات ایران همچنان با شرکت‌های بین المللی ادامه دارد و این روند روزهای آینده شتاب می‌گیرد.

وی در مورد نگرانی سرمایه گذاران درباره بازگشت دوباره تحریم‌ها علیه ایران گفت: تحریم‌ها عطف به ماسبق نمی شوند و در باره کسب و کارهایی که پیش از تحریم ها وجود داشته در مورد آنها اعمال نمی شود.

به گفته معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت، در باره عرضه کنندگان کالا و خدمات نیز در صورت بازگشت تحریم‌ها، نگرانی وجود ندارد و وام‌ها و کالاها براساس مفاد قراردادهای مکتوب پولهایشان مسترد می شود.

وی به 15 کشور همسایه ایران که اکثرا به گازطبیعی نیز احتیاج دارند اشاره کرد و افزود: ظرفیت بسیار خوبی برای سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار در ایران با توجه به ذخایر نفت و گاز در کشور وجود دارد.

زمانی نیا با اشاره به این که ایران یکی از پیشرفته ترین تسهیلات زیرساختی را در میان کشورهای فعال در حوزه انرژی برای سرمایه گذاری را دارد، ادامه داد: علاوه بر جاده، راه آهن، بنادر و ...، کشور مبنای صنعتی که در ایران از جمله آموزش تکمیلی، منابع انسانی جوان و تحصیل کرده همه سرمایه‌های با ارزشی هستند که ایران را برای سرمایه گذاری رقابت پذیرتر و جذاب تر می کند.

وی با بیان این که واحدهای پتروشیمی در ایران خصوصی هستند، تصریح کرد: مذاکرات شرکت‌ها با سرمایه گذاران خارجی در حال انجام است که حدود 10 میلیارد دلار پروژه را تشکیل می دهد.

ایجاد 100 هزار شغل تا پایان سال دور از ذهن نیست

معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت با اشاره به این که براساس تجارب گذشته، انتقال فناوری صنایع پایین دست از کشورهای صاحب نام بسیار سخت است که وضع برد برد را می طلبد و دو طرف باید در این قضیه سود ببرند، گفت: کسب فناوری‌های نو در صنعت پتروشیمی از اهداف ایران است که نیازمند دقت و هوشمندی بالاست.

زمانی نیا عرضه ارزان خوراک، وجود زیرساخت‌های لازم، منابع انسانی و ثبات سیاسی و حقوقی را از دلایلی دانست که ایران را برای سرمایه گذاران خارجی جذاب کرده است، دانست و گفت: براساس قانون، ایران از سرمایه گذاران خارجی حمایت می کند؛ سیاست خارجی ایران همراه تعامل سازنده و تعادل است.

وی با اشاره به این که هدف تکمیل زنجیره ارزش است، اظهار کرد: افزایش تولید و صادرات محصولات پتروشیمی نیمی از هدف است و اهدف اصلی تکمیل این زنجیره است و اینجاست که انتخاب فناوری صحیح بسیار اهمیت پیدا می‌کند.

معاون وزیر نفت، ایجاد حداقل 100 هزار شغل مستقیم را از اهداف وزارت نفت تا پایان امسال عنوان کرد و گفت: تحقق این رقم در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی خیلی از دور ذهن هم نیست؛ همچنین بیش از 150 هزار شغل غیرمستقیم نیز در کنار انجام طرح‌های صنعت ایجاد می شود.

زمانی نیا مسئله کارایی انرژی را نیز بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: ایران با افزایش تولید گاز ثابت کرد که نیازی به واردات گاز ندارد و می‌تواند به کشورهای همسایه نیز صادرات داشته باشد.

وی با اشاره به مذاکرات مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و معاون وزیر الکتریسیته عراق ادامه داد: مسئله بانکی دو کشور حل شده است و به‌زودی می توان روزانه 14 میلیون مترمکعب گاز را به بغداد صادر کرد.

معاون وزیر نفت با بیان این که هم اکنون موضوع سرمایه گذاری و تأمین مالی از چالش‌های اصلی نیست، اظهار کرد: در مقایسه با 2 ماه پیش و به طور روز افزون این چالش کمرنگ تر می‌شود و تنها از طرف ما خلاقیت را می‌طلبد.



این مطلب مفید بود ؟
8 4