مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

قرارداد نفتی بی پی در جمهوری آذربایجان تمدید شد

قرارداد نفتی بی پی در جمهوری آذربایجان تمدید شد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، شرکت نفتی بی پی با جمهوری آذربایجان در باره تمدید قرارداد بهره برداری از بزرگ ترین میدان نفتی این کشور در آب های دریای خزر به مدت 25 سال دیگر توافق کرد که به معنی میلیاردها دلار سرمایه گذاری اضافی در ذخایر نفتی این منطقه است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، بی پی اعلام کرد: کنسرسیومی به ریاست بی پی و شرکت دولتی نفت جمهوری آذر بایجان سوکار روز جمعه (سوم دی ماه) تفاهم‌نامه ای برای ادامه بهره برداری از میدان های عظیم فراساحلی آذری - شیراگ - گونشلی (ای سی جی) تا سال 2050 امضا کرده اند.

اعضا و سهامداران این کنسرسیوم شامل شرکت های بی پی، شورون، اینپکس، استات اویل، اکسون موبیل، تپائو، ایتوچو و او ان ان جی سی ویدش هستند.

توافقنامه کنونی که در سال 1994 امضا شد، نخستین قرارداد موفقیت آمیز میان یک جمهوری پیشین اتحاد شوروی و شرکت های بزرگ نفتی برای بهره برداری از منابع انرژی این کشورها به شمار می رفت.

منابع آگاه در سال 2016 گفتند: توافق کنونی تقسیم تولید در سال 2024 منقضی می شود و مذاکرات برای تمدید آن به علت اختلافات میان شریکان بی پی در این کنسرسیوم به آهستگی پیشرفت کرده است.

بی پی در بیانیه ای افزود: این کنسرسیوم با شرایط بهره برداری آینده از این میدان ها، موافقت کرده است و قرار است این توافق در چند ماه آینده تکمیل شود.

این توافق چند هزار شغل تازه در سال های آینده ایجاد خواهد کرد.

مجموع تولید میدان های نفتی حوزه دریای خزر با حدود 33 میلیارد دلار سرمایه گذاری از آغاز بهره برداری و با تولید کنونی 620 هزار بشکه در روز، به بیش از سه میلیارد بشکه نفت رسیده است.

برآورد می شود که ذخایر باقی مانده این میدان ها، دارای چند میلیارد بشکه نفت دیگر باشد.

الهام علی اف، رئیس جمهوری آذربایجان در دهه جاری میلادی از بی پی به علت سطح تولید پائین تر از حد تعهد شده در میدان های نفتی این کشور، انتقاد کرده بود.



این مطلب مفید بود ؟
6 3