مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

مسیر جهش دوم صنعت پتروشیمی با سرمایه گذاری های جدید هموار می شود

مسیر جهش دوم صنعت پتروشیمی با سرمایه گذاری های جدید هموار می شود

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: با جذب سرمایه گذاری های جدید و توسعه این صنعت در تمام ابعاد، مسیر جهش دوم صنعت پتروشیمی هموار می شود.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با گریس کلسیم در سراسر ایران

به گزارش شانا، فرناز علوی با اشاره به افتتاح رسمی چهار طرح پتروشیمی از سوی رئیس جمهوری در منطقه عسلویه، توسعه این صنعت را درگرو سه عامل سرمایه، فناوری و خوراک دانست و اظهار کرد: این سه هدف می تواند منجر به توسعه فضای کسب و کار در کشور شود.

وی با بیان این که صنعت پتروشیمی موتور محرک فرآیند توسعه صنعتی و اقتصادی کشور است، گفت: برنامه ریزی های شرکت ملی صنایع پتروشیمی پس از برجام، همکاری و تعامل با شرکت های معتبر این صنعت همسو با اجرای پروژه های آتی، با استفاده از به روزترین دانش های فنی، بالاترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن است.

مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی، حضور پرقدرت در بازارهای بین المللی را سیاست کلان صنعت در مسیر توسعه دانست و افزود: با طرح های بهره برداری شده در سال ۹۵ و طرح‌هایی که در سال ۹۶ تولیدی خواهند شد، افزایش ظرفیت تولید و نیز رشد صادرات محقق می شود.

علوی با بیان این که برنامه ریزی های انجام شده برای توسعه صنعت پتروشیمی در تمام ابعاد به تدریج طی سال های آتی نهایی خواهد شد، گفت: امید است که با جذب سرمایه گذاری های جدید بتوانیم مسیر را برای تحقق جهش دوم در صنعت پتروشیمی هموار کنیم.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به این که جلوگیری از خام فروشی و تکمیل زنجیره های ارزش صنعت از بنیادی ترین برنامه های شرکت در آینده است، تصریح کرد: همچنین صیانت از محیط زیست و منابع ملی با حفظ مسئولیت اجتماعی و اخلاق حرفه ای و خلق ارزش با تعهد به توسعه پایدار و متوازن همواره مورد توجه قرار دارد.



این مطلب مفید بود ؟
5 2