مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

تلاش برای تقویت برند شرکت ملی نفت ایران ضروری است

تلاش برای تقویت برند شرکت ملی نفت ایران ضروری است

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، معاون وزیر نفت ضمن قدردانی از کارکنان شرکت پایانه‎های نفتی ایران به دلیل ثبت رکوردهای متعدد در سال 95، بر ضرورت تقویت بیش از پیش برند شرکت ملی نفت ایران تاکید کرد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن گردشی در سراسر ایران

به گزارش شانا، علی کاردر گفت: پارسال در زمینه ثبت رکوردها کارهای بسیار سخت و سنگینی انجام شدکه مهمترین و شاخص ترین آن ثبت رکورد صادرات هشت میلیون بشکه نفت خام در یک روز و انجام عملیاتی پهلودهی همزمان هشت فروند نفتکش به اسکله های پایانه نفتی خارک بوده است.

وی افزود: تولید و صادرات نفت پارسال با شیب خوبی همراه بود و در این باره چند رکورد خیره‌کننده در زمینه ذخیره سازی، پهلودهی نفتکش‌ها و صادرات نفت خام و میعانات گازی برای صنعت نفت ثبت شد که قابل تحسین است.

معاون وزیر نفت ادامه داد: کارهای ریشه ای و اساسی در زمینه نوسازی و بهسازی اسکله‎ها و تاسیسات ذخیره سازی و صادرات نفت خام انجام شده است و به موازات فعالیت های انجام شده، در زمینه توپکرانی هوشمند خطوط لوله نفت صادراتی زیردریایی حدفاصل بندر گناوه و جزیره خارگ هم که سبب تامین امنیت صادرات نفت خام کشور می‎شود، کار ارزشمندی انجام شده است.

HSE در سرلوحه کارها

کاردر با اشاره به وضع خوب تولید نفت خام کشور، بر توجه جدی به فعالیت‎های HSE تاکید کرد و گفت: امور ایمنی، بهداشت و محیط زیست باید یکی از فعالیت‎های اصلی قلمداد شود.

وی ادامه داد: صنعت نفت را نباید به عنوان یک فعالیت لوکس نگاه کرد، کار و کوشش در این زمینه به مثابه پیشگیری از بروز بیماری است که مقدم بر درمان است؛ برای پویایی و ماندگاری تاسیسات باید HSE را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

معاون وزیر نفت تاکید کرد: درصد زیادی از رشد اقتصادی کشور مربوط به عملکرد شرکت ملی نفت ایران است باید برای تقویت برند شرکت ملی نفت ایران و شرکت های تابعه بیش از پیش تلاش کنیم.

علی کاردر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران هفته گذشته از منطقه عملیاتی خارگ بازدید کرد و در جمع مدیران شرکت پایانه های نفتی ایران، در جریان  وضع پروژه های این شرکت در این منطقه عملیاتی قرار گرفت.



این مطلب مفید بود ؟
0 4