مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

درآمدزایی 30 هزار میلیارد تومانی شرکت های دانش بنیان

درآمدزایی 30 هزار میلیارد تومانی شرکت های دانش بنیان

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، معاون توسعه فناوری معاونت علمی فناوری رئیس جمهوری اظهار کرد: شرکت های دانش بنیان در سال گذشته علاوه بر این که 30 هزار میلیارد تومان درآمدزایی داشته اند، باعث اشتغال 200 هزار نفر نیز در سطح کشور شده اند.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت توتال در سراسر ایران

به گزارش شانا، علی وطنی امروز (دوشنبه، 28 فروردین ماه) در آیین رونمایی از نخستین فن بازار تخصصی کشور در مجتمع گاز پارس جنوبی، تعداد شرکت های دانش بنیان موجود در کشور را 2 هزار و 975 شرکت عنوان کرد و گفت: این شرکت ها در سال گذشته 30 هزار میلیارد تومان فروش داشته اند و باعث اشتغال 200 هزار نفر در سطح کشور شده اند.

وی افزود: امروز عسلویه گمنام، به همت و تلاش کارکنان پارس جنوبی مکانی است که بهترین متخصصان کشور پیشانی بر خاک آن می زنند و بر دستاوردهای آن سجده می کنند.

معاون توسعه فناوری معاونت علمی فناوری رئیس جمهوری با بیان این که بزرگترین بازار کشور به لحاظ اقتصادی صنعت نفت است، اظهار کرد: خوشبختانه نگاه هایی که در گذشته بیشتر مبتنی بر تولید بوده اند، امروز تغییر کرده و مبتنی بر توسعه فناوری هستند که نیازمند صبوری برای رسیدن به اهداف مورد نظر است.

وی با اشاره به ارتقای جایگاه تولیدات علمی کشور بعد از انقلاب گفت: امروز، ایران به جز رتبه سوم منطقه در فناوری های علوم شناختی، دارای رتبه نخست در تمام زمینه های علمی است.

وطنی با بیان این که شرکت ملی گاز و پارس جنوبی از پیشگامان توسعه فناوری هستند، افزود: رتبه علمی کشور در رشته های مختلف فناوری از جمله شیمی سوم، مکانیک پنجم، مواد هشتم و در پایین ترین رشته دارای رتبه علمی نوزدهم جهان است که نیازمند حمایت برای ارتقای این جایگاه هستیم.



این مطلب مفید بود ؟
9 4