مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

تولید گاز در پارس جنوبی امسال به روزانه 630 میلیون مترمکعب می‌رسد

تولید گاز در پارس جنوبی امسال به روزانه 630 میلیون مترمکعب می‌رسد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، وزیر نفت گفت: میانگین برداشت روزانه گاز تا پایان سال 96 از میدان گازی مشترک پارس جنوبی به 630 میلیون مترمکعب می‎رسد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن دنده در سراسر ایران

به گزارش شانا به نقل از خبرگزاری صداوسیما، بیژن زنگنه امروز (دوشنبه، 28 فروردین ماه) در حاشیه جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گفت: برداشت گاز طبیعی از میدان پارس جنوبی، بهره‌برداری از میدان‎های مشترک غرب کارون از برنامه‎های وزارت نفت در سال 96 است.

وی افزود: حجم برداشت روزانه از میدان‎های غرب کارون تا پایان امسال با افزایش قابل توجه‎ای روبه‎رو خواهد بود و میانگین برداشت روزانه گاز تا پایان سال 96 از پارس جنوبی به 630 میلیون مترمکعب می‎رسد.

وزیر نفت تصریح کرد: افزون بر این تکالیفی در باره بهره برداری از واحدهای پتروشیمی برای سال 96 برعهده وزارت نفت گذاشته شده که بخشی از این واحدها با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال اجراست و باید با حمایت وزارت نفت به بهره برداری برسد.

زنگنه با اشاره به مزیت‎های موجود در صنعت نفت برای اشتغال‌زایی گفت: به‎طور اصولی طرح‎های وزارت نفت در زمان اجرا از اشتغال‌زایی بیشتری تا زمان بهره برداری برخوردار است اما درعین حال با فعال شدن قراردادهای نفتی و رونق فعالیت اجرایی در واحدهای در حال ساخت امسال دست کم صد هزار فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم در صنعت نفت ایجاد خواهد شد.

وزیر نفت گفت: به طور میانگین هر دکل نفتی فعال 200 تا 250 شغل ایجاد می‎کند از این رو اگر 200 دکل فعال داشته باشید 40 تا 50 هزار شغل مستقیم ایجاد می کند ضمن این‌که در کنار این فعالیت، سازندگان تجهیزات نفتی هم فعال می‎شوند و می توان همه تجهیزات رو زمینی و زیرزمینی مورد نیاز صنعت را در داخل ساخت.

زنگنه تاکید کرد: بدون شک میزان اشغال‌زایی صنعت نفت در سال 96 نسبت به سال 95 بیشتر خواهد بود.

وزیر نفت یادآور شد: در نشست امروز ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی بخشنامه آقای رئیس جمهوری در مورد تکالیف سال 96 برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بررسی و تصمیم‎هایی گرفته شد، همچنین در زمینه تکالیف امسال صنعت نفت تصمیم گیری شد که بخشی از این وظایف مربوط به امسال بود و بخشی مربوط به اقدام‎های مورد نیاز برای آماده سازی تا سال 1400 است.



این مطلب مفید بود ؟
3 4