مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

فاز دوم بزرگترین مجتمع اتیلن خاورمیانه افتتاح شد

فاز دوم بزرگترین مجتمع اتیلن خاورمیانه افتتاح شد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، رئیس جمهوری فاز دوم پتروشیمی کاویان، بزرگترین تولیدکننده اتیلن در منطقه خاورمیانه را افتتاح کرد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با گریس کلسیم در سراسر ایران

به گزارش شانا، فاز دوم پتروشیمی کاویان به عنوان بزرگترین تولیدکننده اتیلن منطقه خاورمیانه بعدازظهر امروز (یکشنبه، 27 فروردین ماه) از سوی دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری به طور رسمی افتتاح شد.

پتروشیمی کاویان، اتان دریافتی از پارس جنوبی را به اتیلن تبدیل کرده و به خط لوله اتیلن غرب تزریق می کند. این اتیلن از ١١ استان عبور کرده و خوراک ١٢ مجتمع پتروشیمی ساخته شده یا در حال احداث با سرمایه گذاری 8.5 میلیارد دلاری را تامین می کند.

هر ٢ فاز پتروشیمی کاویان به صورت مشابه، ظرفیت تولید سالانه یک میلیون تن اتیلن را دارند که هر فاز برای تولید این میزان اتیلن سالانه به ١٢٥٨ هزار تن اتان نیاز دارد که این میزان را از فازهای ٤ و ٥، ٩ و ١٠، ١٥ و ١٦ و ١٧ و ١٨ پارس جنوبی دریافت می کنند.

این طرح با سرمایه گذاری ارزی و ریالی به ترتیب حدود ٢٠٠ میلیون یورو و ٢٣٥٠ میلیارد ریال اجرا شده است. برآورد فروش سالانه محصولات فاز 2 پتروشیمی کاویان حدود ٩٥٠ میلیون دلار بوده و خوراک فاز ٢ این طرح به میزان ١٣٠٠ هزار تن در سال اتان از فازهای پارس جنوبی تامین خواهد شد.

رمضان اولادی، مدیرعامل پتروشیمی کاویان چندی پیش با اشاره به این که در سال جاری به ظرفیت بیش از 90 درصد دست می یابیم، گفت: پیش بینی ما بر این است که کاویان در سال 97 به 100 درصد ظرفیت اسمی دست یابد.

تمام مراحل ساخت این مجتمع از مهندسی، تدارکات، نصب و راه اندازی از سوی متخصصان داخلی انجام شده است.

پروژه پتروشیمی کاویان سال ٨٥ آغاز شد که فاز یک این مجتمع در سال ٩١ راه اندازی و افتتاح شد و دلیل تاخیر در راه اندازی فاز ٢ این پتروشیمی، کمبود خوراک و مشکلات ناشی از تحریم‌های اعمال شده بر علیه این صنعت بود.

رئیس جمهوری امروز (یکشنبه، ٢٧ فروردین ماه) برای بهره‌برداری از بزرگترین سرمایه گذاری در زمینه توسعه میدان گازی پارس جنوبی در قالب فازهای ١٧، ١٨، ١٩، ٢٠ و ٢١ و افتتاح چند طرح و پروژه در حوزه نفت و پتروشیمی به عسلویه سفر کرده است.



این مطلب مفید بود ؟
3 2