مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

فاز 19 پارس جنوبی به طور رسمی به بهره‌برداری رسید

فاز 19 پارس جنوبی به طور رسمی به بهره‌برداری رسید

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، فاز 19 پارس جنوبی، که یکی از پروژه‌های پیشرو در این منطقه محسوب می‌شود، امروز با دستور رئیس جمهوری به طور رسمی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن بهران در سراسر ایران

به گزارش شانا، فاز 19 پارس جنوبی، امروز (یکشنبه، 27 فروردین ماه) با حضور دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری و مهندس بیژن زنگنه، وزیر نفت به طور رسمی به بهره‌برداری رسید.

فاز ١٩ پارس جنوبی شامل چهار (١+٣) سکوی دریایی جمعا شامل ٢١ (٦+١٥) حلقه چاه در فاصله ١١٠ کیلومتری ساحل کنگان، دو رشته خط لوله ٣٢ اینچ دریایی انتقال گاز به طول تقریبی (هر خط) ١١٠ کیلومتر، دو خط لوله ٤ اینچ دریایی جهت انتقال محلول منو اتیلن گلایکول به طول تقریبی (هر خط) ١١٠ کیلومتر، یک خط لوله ٣٦ اینچ دریایی ترمینال میعانات گازی به طول تقریبی ٦ کیلومتر و دو خط لوله ١٨ اینچ دریایی کلد (اینکونل ٦٢٥) بین سکوهای اقماری و اصلی به طول کلی تقریبی ١٥ کیلومتر است.

توسعه فاز ١٩ پارس جنوبی به دلیل قرار گرفتن آن در بلوک مرزی با میدان گنبد شمالی در قطر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، چراکه مهاجرت گاز به سمت قطر و تاخیر در توسعه این میدان، سبب برداشت بیشتر کشور رقیب از سهم ایران می شود، این حساسیت اما نتوانست دولت قبل را مجاب کند که سرعت توسعه این فاز را که به اندازه ٢ فاز متعارف است تسریع بخشد و اولویت را به توسعه این فاز اختصاص دهد.

فاز ١٩ پارس جنوبی بی شک یکی از پروژه‌های پیشرو پارس جنوبی است که رکوردهای منحصر به فردی در خود ثبت کرده است، شرکت‌های پتروپارس، پتروپارس ایران و مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی، پیمکانکاران اجرای این پروژه در شرایطی کارشان را آغاز کردند که صنعت نفت در شرایط سخت تحریم قرار داشت و محدودیت منابع مالی و توقف ورود برخی تجهیزات مشکلات اجرای این ابر پروژه را دو چندان کرده بود.

هدف از اجرای فاز ١٩ پارس جنوبی تولید روزانه ٥٦,٦ میلیون مترمکعب گاز غنی، ٧٥ هزار بشکه میعانات گازی، ٤٠٠ تن گوگرد و همچنین تولید سالانه ١.٠٥ تن گاز مایع "LPG"(پروپان و بوتان)، یک میلیون تن اتان به منظور تامین خوراک واحدهای پتروشیمی است.



این مطلب مفید بود ؟
2 4