مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

امروز، روزی به یادماندنی برای تاریخ صنعت نفت ایران است

امروز، روزی به یادماندنی برای تاریخ صنعت نفت ایران است

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، رئیس جمهوری با اشاره به این که عزت ما در اجرای اقتصاد مقاومتی محقق می‌شود، گفت: افتتاح فازهای مختلف پارس جنوبی روزی پرافتخار و به یادماندنی برای تاریخ صنعت نفت ایران است.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت ایرانول در سراسر ایران

به گزارش شانا، دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری، امروز (یکشنبه، 27 فروردین ماه) در مراسم افتتاح رسمی فازهای 17 و 18، 19 و 20 و 21 پارس جنوبی گفت: امروز، روز پرافتخاری برای کارگران و مهندسان صنعت نفت کشور است، امروز روز عزت بیشتر ما ایرانیان است.

وی افزود: من در دولت یازدهم چهارمین نوبت است که به منطقه پارس جنوبی آمده‌ام و هر بار با افتخار بیشتری به مهندسان، کارگران و مدیران عزیز کشور که موجب افتخار و فخر من است نگاه کردم، هر بار که ما این جا آمدیم شاهد یک قدم بلند در پیشرفت و توسعه ایران بودیم.

بزرگترین هدف ما، ساختن ایرانی پیشرفته و پیشرو است

روحانی با بیان این که بزرگترین هدف ما، ایران پیشرفته و پیشرو هست، تصریح کرد: بزرگترین هدف ما آن است که ایران را به نقطه بلندی برسانیم که همه ایرانیان در تاریخ انتظار آن را داشتند.

رئیس جمهوری با اشاره به این که ایران روزهای بزرگی را تا به امروز پشست سرگذاشته است، گفت: ما شاهد ایستادگی ملت در برابر توطئه و تحریم دشمنان بودیم و امروز شاهد شکوفایی صبرها و استقامت‌هاست.

وی ادامه داد: شروع بکار یک سکو، فاز و پالایشگاه به معنای آن است که ماه‌ها در گرما و سرما، در روزهای سخت همه ایرانیان پر تلاش در دریا و خشکی تلاش، کوشش، فداکاری و ایثار کردند که امروز ثمره و نتیجه کار آن‌ها را مشاهده می‌کنیم.

روحانی به افتتاح ده‌ها پروژه دفاعی کشور که روز گذشته شاهد آن بودیم اشاره و عنوان کرد: وقتی که دیدم ده‌ها طرح جدید موشک زمین به دریا، زمین به هوا، زمین به زمین، هواپیما، جنگنده و بالگردی به دست مهندسان ما ساخته شده و وقتی دیدم 20 بالگرد ما به پرواز درآمد و جنگنده ما آماده پرواز شده است، احساس غرور و افتخار کردم.

کاهش تورم و رشد اقتصادی جزو افتخارات ملی است

رئیس جمهوری افزود: آن روز که اقتصاددانان کشور توانستند تورم 45 درصدی را تک رقمی کنند، آن روز، روز افتخار نه برای دولت و نه برای اقتصاددانان، بلکه برای ملت ایران، روز پرافتخاری بود، آن روزی که شاهد بودیم رشد اقتصادی کشور پس از 12 سال از هشت درصد عبور کرد، آن روز، روز افتخار ما ایرانیان بود، آن روز که ما توانستیم در برابر 6 قدرت بزرگ دنیا حق ملت ایران راه به کرسی بنشانیم آن روز نیز روز افتخار ملت بود.

روحانی در ادامه به طرح تحول سلامت در کشور اشاره کرد و گفت: آن روز که طرح تحول سلامت در ایران به ثمر نشست و مردم در بیمارستان برای پرداخت پول بیماری خود مجبور نباشند طلای همسران و فرش زیر پای خود را بفروشند و روزی که همه ایرانیان، روستاییان و حاشیه نشینان زیر پوشش بیمه درمانی قرار گرفتند، آن روز روز فخر برای ما ایرانیان بود.

27 فروردین ماه سال 1396 نیز روزی ماندگاری در صنعت نفت و گاز کشور است

رئیس جمهوری تصریح کرد: امروز، روز تحقق اقتصاد مقاومتی ایران است، صنعت نفت و مدیران این صنعت در سال 95 و سال 96 تاکنون برای ما روزهای پرافتخاری را آفریدند، آن‌ها توانستند ظرف چندماه صادرات فرآورده‌های نفتی ما را به 2 برابر افزایش دهند.

وی عنوان کرد: روزی که مدیران نفتی و وزیر نفت ما در اوپک توانستند حق غصب شده چند ساله ملت ایران را بازپس بگیرند تا ما بتوانیم تولید نفت را در بازار جهانی همزمان با کاهش دیگر تولیدکنندگان به مرز پیش از تحریم برسانیم، روز افتخار ملی بود، امروز 27 فروردین ماه سال 1396 نیز روزی ماندگاری در صنعت نفت و گاز کشور است، در یک روز 5 فاز که یک فاز معادل 2 فاز است، در واقع 6 فاز پارس جنوبی را در یک روز به بهره‌برداری و افتتاح رساندیم و همزمان با آن بهره‌برداری از لایه نفتی پارس جنوبی را نیز آغاز می‌کنیم و همچنین بهره‌برداری از چند طرح پتروشیمی این منطقه را هم عصر امروز آغاز خواهیم کرد.

روحانی عنوان کرد: این که ایران قدرتمند ما در یک روز سرمایه گذاری بیش از 20 میلیارد دلار افتتاح و بهره‌برداری می‌کند به عنوان یک روز به یادماندنی برای تاریخ صنعت نفت کشور است، عزت ما از هیمن جا نشات می‌گیرد، عزت ما در سایه اقتصاد مقاومتی است، عزت ما در سایه موفقیت در صحنه‌های مختلف است.

امروز در یک میدان مشترک نفتی از همسایه خود در حوزه بهره‌برداری سبقت گرفتیم

رئیس جمهوری گفت: این که امروز می‌بینیم در یک میدان مشترک نفتی از همسایه خود و در حوزه بهره‌برداری سبقت می‌گیریم و این که تولید ما از 240 میلیون مترمکعب گاز در روز پس از سه سال و نیم و در دولت یازدهم به 575 میلیون مترمکعب رسیده یعنی بیش از 2.4 برابر شده، به معنای آن است که ما می‌توانیم، اگر با هم باشیم و وحدت داشته باشیم می‌توانیم، اگر دست به دست هم دهیم می‌توانیم موفقیت دوباره، اقتصاد دانش بنیان و حرکت به سمت قله‌های پیشرفت داشته باشیم.

روحانی با بیان این که باید به بزرگان کشور احترام بگذاریم تاکید کرد: دیدیم که آن روز عده‌ای به شهید بهشتی توهین کردند و پس از شهادتش سال‌ها شرمنده بودند، دیدیم آن روزی که عده‌ای به آیت الله هاشمی رفسنجانی توهین کردند و امروز پس از پرواز روح او به آسمان‌ها شرمنده شدند.

طی هفته‌های آینده طرح خودکفایی در تامین بنزین مورد نیاز کشور نیز محقق خواهد شد

رئیس جمهوری با اشاره به این که ملت ما صلح، آرامش، پیشرفت، امنیت، عزت بلند می‌خواهد، افزود: ما می‌توانیم به اهداف خود دست پیدا کنیم، ما انقلاب نکردیم که روی در روی هم بایستیم، ما انقلاب نکردیم که همدیگر را تخریب کنیم، ما انقلاب نکردیم که برای مواد عذایی دستمان به بیرون دراز باشد، ما در پی خودکفایی در گندم، در تولید گاز و گازوییل بودیم.

وی ادامه داد: ان شاالله در هفته‌های آینده طرح خودکفایی در تامین بنزین مورد نیاز کشور نیز محقق خواهد شد، امروز، روزی است که به حول و قوه الهی شاهد یک قدم بزرگ در پیشرفت کشور هستیم، روز خوشحالی و افتخار برای ایران و برای همه دوستداران ایران است.

روحانی تصریح کرد: ما باید در همه زمینه‌ها بتوانیم قدم‌های بلند برداریم، ما در حمل و نقل به فکر نوسازی هستیم و نوسازی خواهیم کرد، ما در زمینه ارتباط با دنیا، ایران را به عنوان کردیدور شمال، جنوب، شرق و غرب قرار داده و خواهیم داد، ما بزرگترین بنادر خود را به بهره‌برداری خواهیم رساند، باید در همه زمینه‌ها آب، محیط زیست، برق، عمران شهری و روستایی، گازرسانی، برق رسانی، آبرسانی و دانش و فناوری پیشرفت کنیم.

نفت و گاز را برای نشاط و سرزندگی مردم ایران می‌خواهیم

رئیس جمهوری با بیان این که مردم بومی استان‌های جنوبی باید بتوانند از مشاغل ایجاد شده در طرح‌های پارس جنوبی استفاده کنند، تاکید کرد: ما خواهان توسعه هستیم، اما توسعه پایدار، باید سلامت هوا، زمین و آب‌های دریا و محیط زیست به عنوان اولین اولویت ما در پیشرفت‌های صنعتی سراسر کشور باشد، مسئله محیط زیست امروز برای از اولویت زیادی برخوردار است این موضوع جزو نیازمندی‌های اولیه مردم است.

وی با بیان این که در سابق این گونه بود که هر کجا نفت بود، بهترین بیمارستان، دانشگاه، بهرتین پارک‌ها ازسوی صنعت نفت در آن منطقه ایجاد می‌شد، تاکید کرد: ما نفت و گاز را برای نشاط و سرزندگی مردم ایران می‌خواهیم، مردمی که در کنار نفت و گاز هستند، باید حل مشکلات اجتماعی خود را شاهد باشند، مردم استان بوشهر و همه مناطقی که شاهد این پیشرفت در پارس جنوبی هستند باید در زندگی روزمره خود این پیشرفت را احساس کنند.

روحانی در پایان عنوان کرد: این روز پر افتخار را به صنعت نفت، کارگران، مهندسان، مدیران، به مردم استان بوشهر و ملت ایران تبریک می‌گویم.



این مطلب مفید بود ؟
4 3