مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

افتتاح فازهای پارس جنوبی پاسخی قاطع به منتقدان برجام است

افتتاح فازهای پارس جنوبی پاسخی قاطع به منتقدان برجام است

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: افتتاح فازهای پارس جنوبی ازسوی کارشناسان و نیروهای داخلی پاسخ مناسبی برای برخی افراد در داخل و خارج از کشور است که عنوان می‌کردند اجرایی شدن برجام در دولت تدبیر و امید نتیجه و ثمره‌ای برای کشور نداشته است.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن موتور در سراسر ایران

به گزارش شانا، اسدالله قره خانی به طرح توسعه فازهای ١٨و ١٧، فاز ١٩، فازهای 20 و 21، طرح برداشت نفت خام از لایه نفتی و همچنین چهار طرح صنعت پتروشیمی که فردا (یکشنبه، 27 فروردین ماه) با حضور رئیس جمهوری افتتاح می‌شود اشاره کرد و گفت: افتتاح فازهای مختلف پارس جنوبی به‎واسطه آن‎که یک میدان مشترک با کشور همسایه جنوبی یعنی قطر است، برای ایران اهمیت بسیاری دارد.

وی افزود: فازهای پارس جنوبی که به همت کارشناسان و نیروهای داخلی توسعه داده شده است، پاسخی مناسب برای برخی افراد در داخل و خارج از کشور است که عنوان می‌کردند اجرایی شدن برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) در دولت تدبیر و امید نتیجه و ثمره‌ای برای کشور نداشته است.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با بیان این‌که مردم بدانند مدیران صنعت نفت کشور بویژه در این دولت کارهای بزرگی انجام داده‌اند، تصریح کرد: بدون تردید افتتاح فازهای پارس جنوبی درآمدزایی، افزایش اشتغال و همچنین افزایش صادرات فرآورده‌های نفتی را برای ایران به دنبال خواهد داشت.

به گزارش شانا، طرح توسعه فازهای ١٨و ١٧، فاز ١٩، فازهای 20 و 21، برداشت نفت خام از لایه نفتی پارس جنوبی و همچنین چهار طرح صنعت پتروشیمی فردا با حضور دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری، مقام‎های بلندپایه و مسئولان کشور به طور رسمی افتتاح می‌شود.



این مطلب مفید بود ؟
4 1