مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

بخش خصوصی در تاسیسات پشتیبانی منطقه سیری سرمایه‎گذاری می‎کند

بخش خصوصی در تاسیسات پشتیبانی منطقه سیری سرمایه‎گذاری می‎کند

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، بخش خصوصی در تامین آب و برق مورد نیاز شرکت نفت فلات قاره ایران در جزیره سیری در چارچوب قرارداد BOO یا BOT مشارکت می‎کند.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن فلاشینگ در سراسر ایران

به گزارش شانا، معاونت بررسی و امکان‌سنجی اقتصادی و مالی طرح‌های برنامه‎ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران اعلام کرد: بر اساس مصوبه‎های هیئت مدیره این شرکت، از توانایی بخش خصوصی در تامین آب و برق مورد نیاز شرکت نفت فلات قاره ایران در جزیره سیری در چارچوب قرارداد BOO یا BOT استفاده خواهد شد.

به گزارش این معاونت، بر اساس 2 مجوز هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران، احداث نیروگاه با ظرفیت ١٠٠ مگاوات و احداث آب شیرین کن متناسب با مصرف منطقه در دستور کار است. با توجه به بررسی کارشناسان مدیریت برنامه ریزی تلفیقی احداث یکپارچه 2 واحد نیروگاه و آب شیرین کن می‌تواند ضمن کاهش هزینه های سرمایه گذاری و پشتیبانی، در کاهش مصرف انرژی نیز موثر باشد زیرا در این روش از گرمای خروجی توربین‌های گازی نیروگاه به عنوان انرژی مورد نیاز در واحد آب شیرین کن استفاده می‌شود.

بر اساس این گزارش، در پی بررسی صورت گرفته، نتیجه کارشناسی در این زمینه به شرکت نفت فلات قاره ایران بازتاب داده و مقرر شد مطالعات و ارزیابی فنی و اقتصادی طرح و تهیه اسناد مناقصه بر اساس این رویکرد انجام پذیرد و نتیجه برای اقدام‎های بعدی به این مدیریت اعلام شود.  

منطقه عملیاتی سیری در حدفاصل ۴٠ کیلومتری جزیره ابوموسی در خلیج فارس قرار گرفته و تولید نفت آن با توجه به انجام پروژه تزریق آب در چاه‎های تزریقی دریایی و استفاده از تلمبه‎های درون چاهی (ESP) وابستگی زیادی به برق دارد.



این مطلب مفید بود ؟
1 0