مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

طرح‌های توسعه‎ای پتروشیمی عسلویه به شبکه تصفیه پساب متصل شدند

طرح‌های توسعه‎ای پتروشیمی عسلویه به شبکه تصفیه پساب متصل شدند

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، با بهره برداری از طرحی جدید در مجتمع پتروشیمی مبین به عنوان یکی از بزرگترین واحدهای متمرکز یوتیلیتی در سطح صنایع پتروشیمی ایران و خاورمیانه، امکان دریافت و تصفیه پساب همه طرح‌های توسعه‎ای پتروشیمی در فاز 2 منطقه ویژه اقتصادی پارس (عسلویه) فراهم شد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با گریس پلی اوره در سراسر ایران

به گزارش شانا، بر اساس اعلام شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، طرح توسعه واحد تصفیه پساب شیمیایی شرکت پتروشیمی مبین به مراحل راه اندازی رسیده که با بهره برداری از این طرح، ظرفیت تصفیه پساب‎های شیمیایی طرح‎ها و مجتمع‌های پتروشیمی 170 مترمکعب در ساعت افزایش یافته است.

عملیات اجرائی واحد تصفیه پساب شیمیایی شرکت پتروشیمی مبین شهریور ماه سال ۱۳۹۳ با هزینه ای بالغ بر 170 میلیارد ریال آغاز شد و در نهایت پس از انجام مراحل پیش راه اندازی در بهمن ماه سال گذشته هم اکنون این طرح راه اندازی آزمایشی شده است.

با راه اندازی این طرح، ظرفیت تصفیه پساب پتروشیمی مبین از ۳۳۰ مترمکعب در ساعت به ۵۰۰ مترمکعب در ساعت افزایش می‌یابد و به این ترتیب امکان دریافت و تصفیه پساب همه طرح‌های توسعه‌ای فاز 2 منطقه عسلویه توسط پتروشیمی مبین امکان‌پذیر می‌شود.

هم اکنون عملیات اجرایی 26 طرح جدید پتروشیمی با ظرفیتی بالع بر 35 میلیون و 700 هزار تن در فاز 2 منطقه ویژه اقتصادی پارس (عسلویه) آغاز شده که پتروشیمی مبین در کنار پتروشیمی دماوند مسئولیت تامین سرویس‌های جانبی مجتمع های پتروشیمی در فاز نخست و دوم منطقه ویژه انرژی پارس (عسلویه) را بر عهده دارند.

پتروشیمی مبین هم اکنون سرویس و خدمات متنوعی همچون آب شیرین، بخار، برق، اکسیژن، هوای ابزار دقیق، آب خنک کننده، نیتروژن و ... را به طرح‎ها و مجتمع‌های صنعت پتروشیمی مستقر در عسلویه را ارائه می‌کند.

 



این مطلب مفید بود ؟
9 1