مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

صادرات ۱.۵ میلیارد دلار گاز و میعانات گازی از فاز ۱۹ پارس جنوبی

صادرات ۱.۵ میلیارد دلار گاز و میعانات گازی از فاز ۱۹ پارس جنوبی

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مدیر پالایشگاه خشکی فاز ۱۹ پارس جنوبی در شرکت پتروپارس از صادرات ۱.۵ میلیارد دلاری گاز و میعانات گازی از این فاز از اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ تاکنون خبر داد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن بهران در سراسر ایران

به گزارش شانا، حسین پیله‌چیان لنگرودی یکی از نکات مهم پروژه توسعه ای فاز ۱۹ پارس جنوبی را اهمیت برداشت سریع گاز از محل مخزن این فاز که در نزدیکی مرز قطر و در محلی بسیار استراتژیک قرار دارد، عنوان کرد.

وی با بیان این‌که پروژه فاز 19 پارس جنوبی در بین پروژه‌های همتراز خود در مدت زمان کمتر و با هزینه کمتری اجرایی شده است، افزود: شرکت پتروپارس در سقف قراردادی خود با کارفرما، پروژه را اجرا کرده و از نظر زمانی نیز پیش از سایر فازهای همتراز، یعنی اردیبهشت ماه ۹۵ تولید و صادرات آن آغاز شده است.

پیله چیان، پروژه فاز ۱۹ پارس جنوبی را نخستین پروژه کلید در دست (EPC) شرکت پتروپارس معرفی کرد و گفت: در این طرح توسعه ای حدود ۹۰۰ پیمان با سایر پیمانکاران منعقد و تمامی کالاهای مورد نیاز پروژه در شرایط سخت تحریم خریداری شد.

وی مشکلات مربوط به انتقال اعتبار، تامین کالا، خرید با واسطه تجهیزات مورد نیاز و موارد بی شماری از این قبیل را از مشکلات شرکت پتروپارس در اجرای طرح توسعه ای فاز ۱۹ پارس جنوبی در شرایط سخت تحریم ها برشمرد.

استفاده حداکثری از کالاهای ایرانی

پیله چیان سهم داخل در اجرای پروژه فاز ۱۹ پارس جنوبی را ۶۹ درصد اعلام کرد و گفت: در اجرای این طرح توسعه ای تلاش شده حتی الامکان از کالاهای ساخت داخل استفاده شود. در مواردی حتی از کالاهایی استفاده شده که برای نخستین بار در کشور ساخته شده اند که این امر نقش مهمی در حمایت از سازندگان داخلی و مهیا سازی شرایط رشد و تعالی آنها را فراهم کرده است.

به گزارش شرکت ملی نفت ایران، طرح فاز ۱۹ پارس جنوبی با هدف استخراج و برداشت روزانه ۵۶,۶ میلیون متر مکعب گاز ترش غنی از میدان مشترک، تولید روزانه ۸۰ هزار بشکه میعانات گازی، تولید روزانه ۴۰۰ تن گوگرد، شیرین سازی و تولید روزانه ۵۰ میلیون مترمکعب گاز شیرین طرح ریزی شده است. تولید روزانه ۲۸۰۰ تن گاز مایع (LPG) با هدف صادرات و ۲۵۵۰ تن اتان با هدف تامین خوراک واحدهای پتروشیمی از دیگر اهداف این برنامه به شمار می رود.

تاکنون حدود ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون متر مکعب گاز به صورت تجمعی از فاز ۱۹ به شبکه ششم سراسری تزریق شده است و حدود ۷ میلیون بشکه میعانات گازی نیز تولید شده که از این میزان حدود ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار بشکه نیز به خارج از کشور صادر شده است. همچنین تولید ال پی جی (بوتان و پروپان) آغاز شده است که روزانه حدود ۷۰۰ تن ال پی جی تولید می شود.



این مطلب مفید بود ؟
3 4