مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

پست فوق توزیع برق رسانی به فازهای منطقه پارس 2 به بهره برداری می‌رسد

پست فوق توزیع برق رسانی به فازهای منطقه پارس 2 به بهره برداری می‌رسد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مجری طرح‌های نیروگاهی و خطوط انتقال نیرو شرکت نفت و گاز پارس گفت: پست فوق توزیع برق رسانی به فازهای پالایشگاهی منطقه 2 پارس جنوبی شهریورماه سال 96 به بهره برداری می رسد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز پارس، محمد مهدی توسلی پور، با اشاره به احداث پست برق ٤٠٠ به ١٣٢ کیلوولت منطقه پارس 2،  از پیشرفت فیزیکی ٤٨ درصدی عملیات اجرایی این پروژه خبر داد و افزود: برق مورد نیاز پنج پالایشگاه گازی و آبگیر این منطقه، از طریق این پست توزیع خواهد شد.

توسلی پور تصریح کرد: با توجه به این که پست‌های درون پالایشگاهی با قابلیت دریافت و تبدیل برق ١٣٢ کیلوولت به 33 کیلوولت برای مصارف داخلی طراحی شده، لازم است برق ٤٠٠ کیلوولت از طریق این پست به سطح ولتاژ ١٣٢ کیلوولت تبدیل شده و به پالایشگاه‌ها منتقل شود.

مجری طرح‌های نیروگاهی و خطوط انتقال نیرو شرکت نفت و گاز پارس به تکمیل مراحل ساخت تجهیزات GIS با ولتاژهای 132 و 400 کیلوولت به عنوان مهم‌ترین تجهیز مورد نیاز در ساخت این پست توسط شرکت سازنده آن اشاره کرد و افزود: با ورود و نصب این تجهیز، پیشرفت ساخت پست ذکر شده در آینده نزدیک به حدود ٨٠ درصد خواهد رسید.

وی با اشاره به این‌که این پست در زمینی به مساحت هفت هکتار در حال اجراست، گفت: پیش بینی می‌شود این پروژه در شهریور ماه سال آینده به بهره‌برداری رسیده و گام مهمی در مسیر تامین برق پایدار مورد نیاز پالایشگاه‌های واقع در منطقه پارس 2 برداشته شود.

توسلی پور گفت: در شرایط کنونی برق مورد نیاز طرح‌های درحال راه‌اندازی منطقه پارس 2، با انشعابات موقتی که توسط طرح‌های نیروگاهی ایجاد شده از طریق خط 400 کیلوولت ارتباطی منطقه پارس 1 به پارس2 و با تغذیه ولتاژ ١٣٢ کیلوولت از محل نیروگاه متمرکز پارس 1 تامین می شود.



این مطلب مفید بود ؟
3 4