مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

عباس النقی در سمت دبیر کلی اوآپک ابقا شد

عباس النقی در سمت دبیر کلی اوآپک ابقا شد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، نشست سالانه سازمان کشورهای عربی صادر کننده نفت (اوآپک) در قاهره، در غیاب وزیران نفت و انرژی قطر، عربستان سعودی و امارات متحده عربی و نماینده لیبی، عباس النقی را دوباره به عنوان دبیر کل این سازمان انتخاب کرد.

به گزارش خبرگزاری آناتولی از قاهره، علت غیبت محمد بن صالح الساده، وزیر انرژی قطر، خالد الفالح، وزیر انرژی عربستان سعودی، و سهیل بن محمد المزروعی، وزیر انرژی امارات در نشست یک روزه اوآپک که روز پنجشنبه (دوم دی‎ماه) در پایتخت مصر برگزار شد، اعلام نشده است.

کشورهای مصر، عربستان سعودی، امارات متحده عربی، قطر، عراق، الجزایر، لیبی، بحرین، کویت، تونس و سوریه، عضو این سازمان نفتی هستند که در سال 1968 با عضویت 11 کشور عربی تاسیس شد و مقر آن در کویت است.

عصام المرزوقی وزیر نفت کویت و رئیس کنفرانس، در این نشست گفت: چهار عامل بر سطح قیمت های جهانی بازار نفت، تاثیر منفی گذاشته است که شامل بالا رفتن ذخیره سازی، افزایش عرضه جهانی، افت تقاضا و بالارفتن تولید نفت شیل صخره ای است.

وی افزود: این عوامل چهارگانه، سازمان کشورهای صادر کننده نفت (اوپک) را به کاهش تولید روزانه به میزان یک میلیون و 200 هزار بشکه در روز و رساندن سطح تولید خود به 23 میلیون و 500 هزار بشکه وادار کرد و کشورهای تولید کننده عمده نفت غیرعضو اوپک نیز کاهش تولید به میزان حدود 558 هزار بشکه در روز را پذیرفته اند.

وزیر نفت کویت و رئیس نشست اوآپک تاکید کرد: چالش های رویاروی صنعت نفت، نشانگر اهمیت ثبات، هماهنگی و افزایش همکاری و اقدام به نفع همه تولید کنندگان نفت است.




این مطلب مفید بود ؟
8 0